Technikai hibáról számolt be az Erste Bank az internetszolgáltatásaiban. A probléma már szeptember 5-én felütötte a fejét, szeptember 6-án, szerda reggel 9 órakor pedig még mindig olvasható a hibaüzenet a bank honlapján.

erste bank
Fotó: Róka László / MTI

A hibaüzenet szerint a George Web és George App internetbank és applikáció állt le, és ebben a pillanatban nem is elérhető.

Az internetes vásárlások esetében is hibaüzenet fogadhatja az ügyfeleket. A probléma a bankkártyás fizetést, a készpénzfelvételt és az ATM-es befizetéseket nem érinti. Emellett a kártyákat továbbra is le lehet tiltatni.

A hibaüzenetben az áll, hogy 

az Erste felé indított utalások végbemennek, és az előre beállított utalásokkal sincsen gond.

A vállalati ügyfelek számára a NetBank és az Electra elérhető maradt.

Ha okosórával szeret fizetni, ismét bővülnek a lehetőségei

Szeptembertől elérhető az Erste kártyáival a Garmin Pay és a Xiaomi Pay is. A bank által kibocsátott, tokenizált kártyákkal végzett fizetések aránya a tavalyi 17 százalékról idén 21 százalékra emelkedett.