BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Jó hír a fesztiválozóknak: akciókkal indul a Revolut és a Sziget partnersége

Együttműködést jelentett be a Revolut és a Sziget, amely alapján a globális pénzügyi alkalmazás jegyfizetési technológiájával támogatja a 2024-es fesztivált. A kollaboráció számos különleges ajánlatot és aktiválási lehetőséget is biztosít a látogatók számára.

Partnerségi megállapodást kötött a Sziget Fesztivál a világszerte legalább 35 millió, Magyarországon pedig több mint 1 millió ügyfelet számláló Revolut globális pénzügyi applikációval – tudatták a felek a Világgazdasággal.

20160812_0067_FI2016. augusztus 12. Sziget Fesztivál. Bohemian Betyars koncert. Fotó: Földi Imre20160812  BudapestBohemian Betyars koncert a Sziget Fesztiválon
Még egyszerűbb pénzügyi megoldásokhoz jutnak a fesztiválozók.
Fotó: Földi Imre

A partnerség keretében a Revolut támogatja a jövőre 30. alkalommal sorra kerülő budapesti fesztivált a Revolut Pay magas teljesítményű fizetésfeldolgozási technológiájával, többmilliós globális eléréssel, amely összeköti a Szigetet az alkalmazás felhasználóinak közösségével, különleges ajánlatokat és aktivációk széles skáláját is kínálva a részvevők számára. Ez az együttműködés a fizetési megoldások terén jelent nagy előrelépést.

A Black Friday hétvégén, november 24–26. között még van esély arra, hogy olcsóbban lehessen megvásárolni a jövő évi bérleteket. A Revolut Black Friday Flash Sale kizárólag a cég ügyfelei számára érhető el.

Ezen felül minden új Revolut-ügyfél – aki a Revolut Pay használatával fizet – további 20 euró pénzvisszatérítést kap.

Annak érdekében, hogy megfelelhessünk a nagy keresletnek és elsőrangú fizetési megoldást biztosíthassunk rajongóinknak itthon és a világ minden táján, megbízható megoldásokra van szükségünk. Ezt biztosítja számunkra a Revolut partnersége – mondta Kádár Tamás, a Sziget főszervezője.

Az eddigi két Early Bird-jegykampány során már több mint 20 ezer Sziget-bérlet talált gazdára.

Az érdeklődés és a közönség igénye olyan nagy, hogy a Revoluttal való együttműködésünk részeként úgy döntöttünk, egy különleges akciót indítunk, amelyet ezúttal a Revolut-felhasználók vehetnek igénybe – tette hozzá Kádár.

A partnerség keretében 20 euró kedvezményt kapnak az új regisztrálók.
Fotó: Sziget Fesztivál

Nagy teljesítményű saját technológiánkkal és az olyan megoldásokkal, mint a Revolut Pay, képesek vagyunk kielégíteni a jegyértékesítő platformok, az e-kereskedelmi szolgáltatások vagy a nemzeti jótékonysági akciók nagy volumenű fizetési igényeit – mondta Antoine le Nel, a Revolut terjeszkedésért és partneri együttműködésért felelős alelnöke.

A Sziget hat nap alatt több, mint 400 ezer látogatót mozgat meg. Örömmel segítünk nekik zökkenőmentesen megvásárolni a jegyeket, lefoglalni a szállást és a repülőjegyeket, átváltani a valutát, nyomon követni a kiadásaikat és kezelni a fesztivállal kapcsolatos költéseiket az alkalmazáson belüli innovatív funkcióinkkal, amelyekről híresek vagyunk – mondta Léder Tamás, a Revolut magyarországi country managere.

 

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.