Partnerségi megállapodást kötött a Sziget Fesztivál a világszerte legalább 35 millió, Magyarországon pedig több mint 1 millió ügyfelet számláló Revolut globális pénzügyi applikációval – tudatták a felek a Világgazdasággal.

20160812_0067_FI2016. augusztus 12. Sziget Fesztivál. Bohemian Betyars koncert. Fotó: Földi Imre20160812  BudapestBohemian Betyars koncert a Sziget Fesztiválon
Még egyszerűbb pénzügyi megoldásokhoz jutnak a fesztiválozók.
Fotó: Földi Imre

A partnerség keretében a Revolut támogatja a jövőre 30. alkalommal sorra kerülő budapesti fesztivált a Revolut Pay magas teljesítményű fizetésfeldolgozási technológiájával, többmilliós globális eléréssel, amely összeköti a Szigetet az alkalmazás felhasználóinak közösségével, különleges ajánlatokat és aktivációk széles skáláját is kínálva a részvevők számára. Ez az együttműködés a fizetési megoldások terén jelent nagy előrelépést.

A Black Friday hétvégén, november 24–26. között még van esély arra, hogy olcsóbban lehessen megvásárolni a jövő évi bérleteket. A Revolut Black Friday Flash Sale kizárólag a cég ügyfelei számára érhető el.

Ezen felül minden új Revolut-ügyfél – aki a Revolut Pay használatával fizet – további 20 euró pénzvisszatérítést kap.

Annak érdekében, hogy megfelelhessünk a nagy keresletnek és elsőrangú fizetési megoldást biztosíthassunk rajongóinknak itthon és a világ minden táján, megbízható megoldásokra van szükségünk. Ezt biztosítja számunkra a Revolut partnersége – mondta Kádár Tamás, a Sziget főszervezője.

Az eddigi két Early Bird-jegykampány során már több mint 20 ezer Sziget-bérlet talált gazdára.

Az érdeklődés és a közönség igénye olyan nagy, hogy a Revoluttal való együttműködésünk részeként úgy döntöttünk, egy különleges akciót indítunk, amelyet ezúttal a Revolut-felhasználók vehetnek igénybe – tette hozzá Kádár.

A partnerség keretében 20 euró kedvezményt kapnak az új regisztrálók.
Fotó: Sziget Fesztivál

Nagy teljesítményű saját technológiánkkal és az olyan megoldásokkal, mint a Revolut Pay, képesek vagyunk kielégíteni a jegyértékesítő platformok, az e-kereskedelmi szolgáltatások vagy a nemzeti jótékonysági akciók nagy volumenű fizetési igényeit – mondta Antoine le Nel, a Revolut terjeszkedésért és partneri együttműködésért felelős alelnöke.

A Sziget hat nap alatt több, mint 400 ezer látogatót mozgat meg. Örömmel segítünk nekik zökkenőmentesen megvásárolni a jegyeket, lefoglalni a szállást és a repülőjegyeket, átváltani a valutát, nyomon követni a kiadásaikat és kezelni a fesztivállal kapcsolatos költéseiket az alkalmazáson belüli innovatív funkcióinkkal, amelyekről híresek vagyunk – mondta Léder Tamás, a Revolut magyarországi country managere.