Költséghatékony megoldások az Inviteltől
Magyarország legnagyobb alternatív telekommunikációs szolgáltatója arra a szektorra fókuszál, amelyet a gazdasági nehézségek a legérzékenyebben érintenek: a kis- és középvállalkozások kiszolgálására. Maximálisan az igényekhez igazított szolgáltatásaival az Invitel segít a cégeknek kilábalni a recesszióból, és a jól átgondolt kommunikációs megoldásoknak köszönhetően újra növekedési pályára állni. E küldetés értelmében nemcsak az áraival száll szembe a konkurenciával. Fő megkülönböztető jegye az a szemlélet, ahogyan ügyfeleihez viszonyul.
A telekommunikáció ma már nem csupán a telefonálásról szól, sokkal inkább adatkommunikációt jelent, ami rengeteg járulékos kérdést vet fel. Egy beruházás megtervezésétől és lebonyolításától kezdve, egészen addig, hogy a szervert vagy a website-ot feltétlenül házon belül kell-e működtetni, a szervert szükséges-e virtualizálni. Minden egyes ügyfél esetében meg kell vizsgálni a működési költségeket, és átgondolni a beruházásokat. Az Invitel arra törekszik, hogy az ehhez hasonló kérdések megválaszolása mentén kerüljön közelebb a fogyasztókhoz, és megtalálja a számukra legoptimálisabb megoldást.
Professzionális működés Invitel háttérrel
A megfelelő adattárolás, a külső támadásokkal szembeni adatvédelem és a szünetmentes működés biztosítása azok a kritikus kérdések például, amelyekre minden egyes ügyfél esetében más a megfelelő válasz."- állítja Zsembery György, az Invitel értékesítési és marketing vezérigazgató-helyettese. - Az Invitel új, Kozma utcai Datacentere az egyszerű hosztolástól kezdve a teljes IT infrastruktúra outsourcingján keresztül a szerverpark virtualizálásáig a legváltozatosabb igényeknek is megfelel. Míg korábban kizárólag a nagyobb ügyfelek gondolkodtak szerver-virtualizációban, ma már a kisebb vállalatok, vállalkozások is egyre nyitottabbak a lehetőség iránt, hiszen így kiküszöbölhetik a saját szervervásárlással kapcsolatos beruházásokat, illetve a fenntartással járó, gyakran tetemes költségeket.
Nagyon sok kis és közepes cég kénytelen a pénzszűke miatt feladni informatikai rendszereinek fejlesztését. Ezt a gondot az Invitel leveszi a vállukról, menedzseli a rendszerüket, ami a vállalkozások számára gazdaságilag jóval előnyösebb. A Datacenter csökkenti az IT infrastruktúra működtetésével járó kockázatokat és az üzemeltetési költségeket is. Emellett a szolgáltatásnak köszönhetően új üzleti lehetőségek is megnyílhatnak, hiszen a vállalkozásoknak nem kell olyan működéssel kapcsolatos háttérfeladatokkal foglalkozniuk, mint a szerverek üzemeltetése, ehelyett az alaptevékenységükre koncentrálhatnak.
Az Invitel az utóbbi három évben a piac konszolidálásával alternatívát kínált a Deutsche Telekommal szemben. Az ország területének 20 százalékán mint elsődleges, a többi részen alternatív szolgáltatóként van jelen. Nem csupán Magyarországon tevékenykedik, a Frankfurt, Kijev, Isztanbul háromszögben például a legnagyobb adatkapacitás-szállító. A cég nagyságát tekintve ott van Magyarország 50 legnagyobb vállalata között, éves árbevétele meghaladja a 400 millió eurót. Összesen közel 1 millió magánelőfizetőt és további 50 ezer üzleti ügyfelet szolgál ki.


