Amellett, hogy a Notino a választékát bővíti, áruházainak számát tekintve is terjeszkedik – már 27 országban jelen van, webáruháza mellett saját átvevőpontokkal és 26 fizikai üzlettel rendelkezik, melyek közül kettő Budapesten látogatható. Mára már az egyik legsikeresebb határokon átívelő európai kereskedői vállalattá nőtte ki magát és idén először felkerült a Cross-Border top 10-es listájára is. Három logisztikai központot és raktárt üzemeltet: Romániában, Csehországban és Olaszországban. Utóbbi kifejezetten friss; a vállalat idén júniusban nyitotta annak érdekében, hogy még gyorsabb kiszállítást biztosítson dél-európai, elsősorban portugáliai és spanyolországi ügyfelei számára, azonban a közelgő ünnepi időszakban a megnövekedett rendelésszám miatt további országokba is eljuttat csomagokat.

PR cikk kép
Fotó: Notino

„Büszkék vagyunk arra, hogy a Notino évek óta a legnagyobb webáruház a szépségápolási -és kozmetikai ipar sokszereplős piacán, ám arra még inkább, hogy a vállalat ezután sem lassít, ellenkezőleg: folyamatos terjeszkedéseket tervez és kivitelez, mind a termékkínálat, mind a fizikai áruházak tekintetében. A választékkal egyre szélesebb célcsoportot tudunk megszólítani, mióta egyre tudatosabban törekszünk arra, hogy mindkét nem és minden korosztály számára tegyünk elérhetővé egészségügyi és kozmetikai termékeket megfizethető áron. Azt is fontosnak tartjuk, hogy legyenek olyan termékeink, amelyek a különleges igények (például érzékeny bőrtípus vagy allergia) esetén is alkalmazhatóak legyenek” – árulta el Zbyněk Kocián, a Notino vezérigazgatója.

A Notino majd’ 20 éve kínálja a szépségápolás legnívósabb brandjeit, elsősorban parfümöket amelyek közül nők és férfiak, valamint minden korosztály széles választékból válogathat. Ennél azonban jóval sokoldalúbb a kínálat: találunk szájhigiéniai termékeket, baba-mama kiegészítőket és az egészséget középpontba helyező dermokozmetikumokat is, amelyek célja a bőrápolás -és hidratálás, további különlegességük pedig, hogy hipoallergének, így érzékeny bőrűek is bátran használhatják. A Notino egyre bővülő, sokszínű kínálatával – jelenleg több mint 2500 kiváló minőségű márkájával – és szezonális újdonságaival is arra törekszik, hogy kielégítse a vásárlói igényeket.

PR cikk kép
Fotó: Notino

A cég növekvő sikerét az is mutatja, hogy a 2022-es pénzügyi évben nemzetközi szinten 109 millió (másodpercenként átlagosan 3,5), míg Magyarországon 2 627 246 terméket adott el. Árbevétele 1 035 000 000 euró.

A vállalatról

A Notino Európa legnagyobb online parfüm- és kozmetikai áruháza, amely a Cseh Köztársaságból indult útnak 2004-ben. A vállalat gyorsan a szépségipar és az e-kereskedelem egyik legerősebb szereplőjévé vált. A Notino jelenleg 27 európai piacon működik, ahol a webáruházak mellett 26 fizikai üzletet üzemeltet. A világ legnagyobb szépségápolási márkáinak, mint például a Dior, Lancôme, Gucci, Yves Saint Laurent, Jean Paul Gaultier, Chloé, Estée Lauder és számos más márka hivatalos partnere. Portfóliójában több mint 2500 brand 100 000 terméke található meg. A vállalat célja, hogy a szépség elérhetőbbé váljon, amit nem csupán lenyűgöző választékával, hanem remek áraival és fantasztikus kiszolgálással biztosít. A vállalat kiváló ügyfélszolgálattal, gyors és megbízható csomagküldéssel, biztonságos és modern fizetési módokkal, valamint a jól átlátható, ügyfélközpontú weboldallal rendelkezik, amely kiemeli versenytársai közül és amely a szolgáltatásokkal több mint 24 millió elégedett ügyfél számára bizonyított Európa-szerte.