BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok
null

Diego: a magyar multi, ahol az ember van a középpontban

A Covid-járvány és a boltbezárások kellős közepén vette át a Magyarország egyik legnagyobb lakberendezési üzlethálózatának számító Diego ügyvezetését Varga Balázs, akivel a Kávészünet legújabb adásában beszélgettünk. A döntését siker koronázta, a cég azóta is terjeszkedik, már nemcsak Magyarországon, hanem Szlovákiában és Romániában is jelen van több mint 160 üzlettel. A műsorban beszélt a cégvezetés nehézségeiről és arról is, hogy milyen, amikor havonta egyszer az összes franchise-partnerrel kell dűlőre jutnia. Elmondása szerint közgazdász-végzettségű felesége tanácsait rendszeresen kikéri.

„Azt gondolom, hogy minden működik, legfeljebb a potmétereket kell újrahangolni, mint egy jó DJ-nek” mondta a Varga Balázs, a Diego Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. ügyvezető igazgatója a Kávészünet legújabb adásában. Az MBH Bank közreműködésével megvalósuló, szombatonként megjelenő műsorunkban a hazai kkv-világ egy-egy sikertörténetét mutatjuk be. 

A Diego Magyarország egyik legnagyobb lakberendezési üzlethálózata, amely kevésbé ismert, de 33 éves története során megőrizte a kkv-kra jellemző családias jellegét, annak ellenére, hogy időközben kilépett a nemzetközi piacra, és Magyarországon kívül jelen van Szlovákiában és Romániában is, több mint 160 üzlettel. Varga Balázs korábban is figyelemmel követte a cég működését, ám így sem volt könnyű feladata, amikor megérkezett a vállalathoz.

2020. március 16-án léptem be, aznap jelentették be a bolt- és iskolabezárásokat, akkor ott álltam az első napomon, mint vezető. A tulajdonos bemutatta a csapatot, egy mondatot mondott: itt van Balázs, az új vezető, óriási a gond

– emlékezett vissza az ügyvezető igazgató. Varga Balázs mindig is azt az elvet képviselte, hogy a meglévő gárdával és vezetőkkel kell sikerre vinni egy céget, ezért is büszke rá, hogy mai napig ugyanazokkal a kollégákkal dolgozik együtt, mint amikor belépett a Diegóhoz.

Az első éve olyan sikeres volt, hogy cég bevételét jelentősen növelték, a profitját pedig megduplázták.

A műsorban beszélt a cégvezetés nehézségeiről és arról is, hogy milyen, amikor minden hónapban a cég több mint száz franchise-partnere egy hotelben összegyűlik és megbeszélik a terveket.

Elárulta, hogy a felesége tanácsát rendszeresen kikéri, a sportot is fontosnak tartja, heti három edzést mindig beiktat a programjába.

Ajánlott videók

Továbbiak

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.