Kiskereskedelem

Új központot hozott létre a Tesco

A Tesco megnyitotta új Üzleti és Technológiai Szolgáltatások Központját Budapesten, amely 800 új, specialista munkahelyet teremtett Magyarországon.

A Tesco Üzleti és Technológiai Szolgáltatások Központ feladata a Tesco cseh, lengyel, magyar és szlovák munkatársainak dedikált támogatása lesz. Az új Tesco Üzleti és Technológiai Szolgáltatások Központ több száz új munkakört hoz létre az alábbi négy fő területen:

  • bérszámfejtés és munkaügyi adminisztráció,
  • termékadminisztráció,
  • ügyfélszolgálat.
  • “Az, hogy Magyarországon hoztuk létre az új Üzleti és Technológiai Szolgáltatások Központunkat, nemcsak a Tesco Magyarország történetében kiemelten fontos mérföldkő, de jól mutatja elkötelezettségünket közép-európai, így a magyar piacunk iránt is” – hangsúlyozta Matt Simister, a Tesco Közép-Európa vezérigazgatója. Hozzátette, hogy a Tesco befektetési döntésében meghatározó szerepet játszott a magyar kormány befektetőbarát hozzáállása és az ország gazdasági teljesítménye.

    A Tesco Magyarország kormányával kötött stratégiai partnersége eddig is markánsan tetten érhető volt a Tesco magyar szállítók és munkatársak iránti elkötelezettségében és a folyamatos beruházásokban. Az Üzleti és Technológiai Szolgáltatások Központ megnyitása pedig egy új és izgalmas fejezetet nyit a Tesco magyarországi életében

    – mondta Simister.

    Fotó: AFP

    Az új Üzleti és Technológiai Szolgáltatások Központ a Tesco Business Services része. A Tesco Business Services a Tesco Csoport olyan multidiszciplináris vállalata, amely a Tesco minden piacán napról napra támogatja a vásárlók minél magasabb színvonalú kiszolgálását.

    A budapesti munkatársak a már létező, specialista nemzetközi csapatokba integrálódnak. A toborzás az új pozíciókra már elkezdődött. Biztos vagyok abban, hogy az új budapesti Üzleti és Technológiai Szolgáltatások Központ Magyarország egyik legjelentősebb szolgáltató központjává és nagyszerű munkahellyé válik majd

    – mondta Sumit Mitra. A Tesco Business Services vezérigazgatója hozzátette, az új Üzleti és Technológiai Szolgáltatások Központ Magyarországra hozatalában fontos szerepet játszott a kiválóan képzett magyar munkaerő, a megfelelő infrastruktúra és oktatási háttér.

    munkakör központ Tesco
    Kapcsolódó cikkek