A Tesco Üzleti és Technológiai Szolgáltatások Központ feladata a Tesco cseh, lengyel, magyar és szlovák munkatársainak dedikált támogatása lesz. Az új Tesco Üzleti és Technológiai Szolgáltatások Központ több száz új munkakört hoz létre az alábbi négy fő területen:
“Az, hogy Magyarországon hoztuk létre az új Üzleti és Technológiai Szolgáltatások Központunkat, nemcsak a Tesco Magyarország történetében kiemelten fontos mérföldkő, de jól mutatja elkötelezettségünket közép-európai, így a magyar piacunk iránt is” – hangsúlyozta Matt Simister, a Tesco Közép-Európa vezérigazgatója. Hozzátette, hogy a Tesco befektetési döntésében meghatározó szerepet játszott a magyar kormány befektetőbarát hozzáállása és az ország gazdasági teljesítménye.
A Tesco Magyarország kormányával kötött stratégiai partnersége eddig is markánsan tetten érhető volt a Tesco magyar szállítók és munkatársak iránti elkötelezettségében és a folyamatos beruházásokban. Az Üzleti és Technológiai Szolgáltatások Központ megnyitása pedig egy új és izgalmas fejezetet nyit a Tesco magyarországi életében
– mondta Simister.
Az új Üzleti és Technológiai Szolgáltatások Központ a Tesco Business Services része. A Tesco Business Services a Tesco Csoport olyan multidiszciplináris vállalata, amely a Tesco minden piacán napról napra támogatja a vásárlók minél magasabb színvonalú kiszolgálását.
A budapesti munkatársak a már létező, specialista nemzetközi csapatokba integrálódnak. A toborzás az új pozíciókra már elkezdődött. Biztos vagyok abban, hogy az új budapesti Üzleti és Technológiai Szolgáltatások Központ Magyarország egyik legjelentősebb szolgáltató központjává és nagyszerű munkahellyé válik majd
– mondta Sumit Mitra. A Tesco Business Services vezérigazgatója hozzátette, az új Üzleti és Technológiai Szolgáltatások Központ Magyarországra hozatalában fontos szerepet játszott a kiválóan képzett magyar munkaerő, a megfelelő infrastruktúra és oktatási háttér.