Jelentős változás az ország egyik legnépszerűbb online áruházában – levelet írtak a felhasználóknak
„Sok együtt töltött év után újabb fejezet kezdődik számunkra és számodra is” – írta levelében a Mall az ügyfeleinek.

Korábban a Világgazdaság is megírta, hogy a Kelet-Közép-Európa legnagyobb e-kereskedelmi vállalatának számító Allegro eredményét a Magyarországon is aktív Mall internetes áruház cseh üzemeltetőjének meglehetősen nagy port felverő felvásárlása rontotta le, de a vele kibővült Allegro csoport már az idei első három hónapban visszatér a nyereségtermeléshez.
Az Allegro, a legnagyobb európai hátterű platform belépett a magyar piacra.
A cég több mint 150 millió ajánlatot szerepeltet a honlapján. Az online piactér emellett lehetőséget biztosít a hazai e-kereskedőknek is, hogy bővítsék online jelenlétüket.
Noha a Mall kínálata az Allegróra költözött, az ügyfélszolgálata folytatja működését. Azt is közölték, hogy ha valaki a Mall-lal kötött szerződést, annak a megállapodása idén október végén jár le.
Az Allegro a Mallhoz hasonlóan nemcsak a fogyasztók piactere, hanem platform az e-kereskedőknek is. A magyar eladók kihasználhatják az Allegro kiterjedt regionális jelenlétét és fejlett technológiai megoldásait, hogy növeljék online vállalkozásukat az egyre nagyobb piaci versenyben. A platform egyszerű integrációt, elemzési eszközöket és oktatási anyagokat biztosít a kereskedőknek, segítve őket tevékenységük hatékony bővítésében.


