Csökkent a Rádió Bridge hallgatottsága
Az adatok tanúsága szerint a Rádió Bridge nem képes feljebb kapaszkodni sem hallgatottságban, sem bevételben, a Budapesten hallható rádiók rangsorában az utolsó helyek egyikén áll. A pár hónapja hallható új csatornák közül kettő (közte az Inforádió már működése első harminc napjában) nagyobb közönséget mondhat magáénak, mint a Bridge.
Az alapítása óta többszöri tulajdonváltást megélt helyi rádió korábbi évekbeli 5-6 százalékos hallgatottsága augusztusban már csak 2, a rá következő két hónapban 1,6-1,8 százalék volt a Gallup Intézet mérése szerint. A Médiafigyelőben közölt számok az Est FM és az Inforádió esetében is 2 százalékot mutatnak.
A Bridge bevételei listaáron az inflációval megegyezően nőttek, tavaly szeptemberig 188 millió, az idén az első kilenc hónapban 201 millió forintot mutatott ki a Mediagnózis (ez 2,6, illetve 2,4 százalék reklámpiaci részesedés). Rádiós szakmai becslések ennek legfeljebb felét valószínűsítik tényleges készpénzbevételként; információnk szerint az elmúlt egy évben romlott a mutató, tovább nőtt a barterüzletek hányada.
A Bridge-et, az Autó-Motor hetilapot és magyar Eurosport-adást fenntartó Híd Rádió Kft.-t tavaly augusztusban vette meg a postabanki sajtóportfólióból az amerikai Elliott Associates LP befektetési alap. Az információk szerint egymilliárd forint vételárat szakmabeliek erősen túlzottnak találták már akkor is, tekintettel az egyre telítettebb autósmagazin- és fővárosi rádiós piacra.
Az Elliott angol rádiós megbízottja információnk szerint a jövő héten érkezik, feladata átvilágítani a Bridge működését és javaslatot tenni az üzletmenet-változtatás módjára és tartalmára. Deutsch Péter vezérigazgató érdeklődésünkre annyit válaszolt, hogy jelenleg semmi közlendője sincs a nyilvánossággal.
A tulajdonosváltás után írészvénytársasággá alakult Híd Rádió vezérigazgatója a tavasszal nagyszabású médiaberuházási terveikről számolt be. A Deutsch Péter által vázoltakból eddig egyedül A Színes Sport napilap megalapítása vált valóra.


