BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Csökkent a Rádió Bridge hallgatottsága

Elégedetlen a Rádió Bridge gazdasági mutatóival az amerikai tulajdonos, amely Nagy-Britanniából küld szakembert a cég átvilágítására -- tudta meg a Világgazdaság. A Hír Rádió Rt. vezérigazgatójának nincs közlendője. A Bridge hallgatottsága jelentősen csökkent, bevételei csekélyek.

Az adatok tanúsága szerint a Rádió Bridge nem képes feljebb kapaszkodni sem hallgatottságban, sem bevételben, a Budapesten hallható rádiók rangsorában az utolsó helyek egyikén áll. A pár hónapja hallható új csatornák közül kettő (közte az Inforádió már működése első harminc napjában) nagyobb közönséget mondhat magáénak, mint a Bridge.
Az alapítása óta többszöri tulajdonváltást megélt helyi rádió korábbi évekbeli 5-6 százalékos hallgatottsága augusztusban már csak 2, a rá következő két hónapban 1,6-1,8 százalék volt a Gallup Intézet mérése szerint. A Médiafigyelőben közölt számok az Est FM és az Inforádió esetében is 2 százalékot mutatnak.
A Bridge bevételei listaáron az inflációval megegyezően nőttek, tavaly szeptemberig 188 millió, az idén az első kilenc hónapban 201 millió forintot mutatott ki a Mediagnózis (ez 2,6, illetve 2,4 százalék reklámpiaci részesedés). Rádiós szakmai becslések ennek legfeljebb felét valószínűsítik tényleges készpénzbevételként; információnk szerint az elmúlt egy évben romlott a mutató, tovább nőtt a barterüzletek hányada.
A Bridge-et, az Autó-Motor hetilapot és magyar Eurosport-adást fenntartó Híd Rádió Kft.-t tavaly augusztusban vette meg a postabanki sajtóportfólióból az amerikai Elliott Associates LP befektetési alap. Az információk szerint egymilliárd forint vételárat szakmabeliek erősen túlzottnak találták már akkor is, tekintettel az egyre telítettebb autósmagazin- és fővárosi rádiós piacra.
Az Elliott angol rádiós megbízottja információnk szerint a jövő héten érkezik, feladata átvilágítani a Bridge működését és javaslatot tenni az üzletmenet-változtatás módjára és tartalmára. Deutsch Péter vezérigazgató érdeklődésünkre annyit válaszolt, hogy jelenleg semmi közlendője sincs a nyilvánossággal.
A tulajdonosváltás után írészvénytársasággá alakult Híd Rádió vezérigazgatója a tavasszal nagyszabású médiaberuházási terveikről számolt be. A Deutsch Péter által vázoltakból eddig egyedül A Színes Sport napilap megalapítása vált valóra.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.