Az XM csatornái nem közölnek hirdetéseket, viszont a digitális adás csak előfizetési díj ellenében szólal meg: az előfizetők 9,9 dollárért vásárolhatják meg az egyhavi hozzáférést biztosító csipkártyát. A műsorokat három központból, Nashville, Washington és New York körzetéből továbbítják az Alcatel által kifejlesztett rendszerbe. Az XM-rendszerre alkalmas vevőkészülékeket a Sony és a Pioneer gyártja, az újdonság a Cadillac gépkocsikban már alaptartozék, de a General Motors és a GM egyébként az új típusú autórádió kifejlesztésének finanszírozásában is részt vett.
Az XM elnevezés logikusan illik a hagyományos rádiózás hullámsávjainak (AM, azaz középhullám, FM, azaz ultrarövidhullám) sorába. A műholdas digitális rádiózásban rejlő előnyöket mások is felfedezték: a most a tesztelés fázisában lévő Sirius rádió -- szemben az XM-nek az egyenlítő magasságában fix pályára állított műholdjával -- elliptikus pályán keringő szatellitről kívánja továbbítani adásait. A Sirius-programhoz a vevőkészülékek gyártásának oldalán a Kenwood és a Panasonic csatlakozott, az autóiparból pedig a Ford, a DaimlerChrysler és a BMW támogatja a projektet.
Elemzők szerint a DAB -- azaz Digital Auto Bradcast -- nemcsak az autópályák vándorainak, hanem a gyérebben látott és szegényes infrastruktúrájú területeken élőknek is hasznára lehet, ezért a fejlesztők az afrikai, latin-amerikai és ázsiai országok nagyobb részét is számításba vették a termék lehetséges piacaként.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.