BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Példásan működő Art-hálózat

A moziüzemeltetés területén is nélkülözhetetlen a marketing, az üzleti szempontnak azonban egymás mellett kell működnie a kulturális tartalommal - hangzott el azon a nemzetközi konferencián, amelynek Budapest adott otthont a napokban. A mozis szakembereknek szóló továbbképzés a milánói székhelyű Media Salles kezdeményezésére jött létre, tavaly Rómában tartottak már hasonló tanácskozást, azon az eseményen is jelen volt több hazai forgalmazó képviselője.

Az idei rendezvényen - amelyen közel 70 moziüzemeltetési szakember vett részt, köztük 20 magyar - egyebek mellett szó volt a promóció és a marketing, az új technológiák és a közönségorientált üzemeltetés kérdéseiről. Kiss Enikő, a Media Desk Magyarország (ez az Európai Unió médiaprogramjának információs irodája) vezetője lapunknak elmondta: a képzésre többek között francia, finn, görög, angol, észt és olasz szakemberek érkeztek.

Veressné Kozma Ilona, a Budapest Film Rt. forgalmazási igazgatója a Világgazdaságnak jelezte: évek óta stabil - 800 ezer körüli - a budapesti Art-hálózat nézőszáma. Ha megnézzük például a Művész mozi 15 éves működését, elmondhatjuk, hogy ezen idő alatt több mint hárommillióan választották az évente mintegy 240 ezer látogatót vonzó filmszínházat.

Európában egyébként alig találunk ilyen jól működő hálózatot. Vannak művészfilmeket vetítő mozik Varsóban, Londonban és Hollandia több városában is, de ott inkább az egyetemistákat célozzák meg. Nálunk azonban minden korosztály keresi és szereti a fővárosban megtalálható 12 Art mozit. A forgalmazók tehát érdekeltek abban, hogy színesebb legyen a kínálat, és emellett megfelelő kényelmet és technikát biztosítsanak a nézőknek.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.