Közélet

Az SZDSZ kampánya nevetséges és elhibázott - A többi párt EP-palkátjai is szakmaiatlanok

Semmilyen szakmai szintet nem érnek el a pártok EP-plakátjai

Csereszabatos képeket és szlogeneket láthatunk az EP-plakátokon - mondja Babocsay Ádám reklámpszichológus. Szerinte a kampány hirdetései "semmilyen szakmai szintet nem érnek el". - A képek egyszerűen csúnyák, ehhez nem kell még csak szakembernek sem lenni - derül ki a Népszabadság összeállításából.

A szlogenekről azt mondja, hogy a pártok mintha nem gondolták volna végig, milyen üzeneteket szeretnének eljuttatni a választókhoz. Úgy véli, egy kampányban két feltételnek kellene megfelelni: egyrészt, hogy az adott párt olyat mondjon, amit más nem, másrészt, hogy az üzenete releváns legyen. Ami az MSZP-t illeti, a szakember szerint ők a lehető legkevesebbet akartak ártani maguknak a kampánnyal - tette hozzá. A Fidesz úgy véli, elég, ha az emberek elégedetlenségére épít, ezért nincs is olyan üzenete, hogy miért lenne jó, ha ők képviselnék a választókat Brüsszelben - mondja Babocsay.

A két nagy párt évekkel ezelőtt kialakította az arculatát, ettől most sem tértek el - mondja Fabricius Gábor kreatív szakember. Szerinte az SZDSZ kampánya nevetséges és elhibázott. Fontos kérdés a szélsőjobb helyzete itthon, de ez üzenetként a társadalom egésze számára kevés.

párt kreatív EP kampány
Kapcsolódó cikkek