BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Több, mint támadás a demokrácia ellen - így írnak rólunk külföldön

A Financial Times európai kiadása Tim Lefroynak, a londoni Reklámszövetség vezérigazgatójának írását közölte olvasói levélként. A szerző ebben úgy vélte, hogy Magyarországnak sokba fog kerülni a reklámadó.

"A magyar kormány terve a reklámbevételek megadóztatására több mint támadás a demokrácia ellen. Orbán miniszterelnök jól tenné, ha ráébredne, hogy a költségeket nem csak a média viseli majd, hanem az ország gazdagsága és jóléte is megsínyli majd" - fogalmazott Lefroy.

A vezérigazgató egy tanulmányra hivatkozott, mely szerint a brit hirdetési piacon elköltött 16 milliárd font összesen 100 milliárddal bővítette a bruttó hazai terméket. Lefroy szerint ebből egyenesen következik, hogy minden adó formájában elvont forint hat másikat vesz majd el a magyar GDP-ből.

Politikailag vonzónak mutatkozhat a reklámpiac elleni támadás, de nem kívánt mellékhatásai is lehetnek - érvelt Lefroy.

"Orbán úr lépése a kormányát elszámoltató média ellen irányulhat, de a kereskedelmi szólásszabadság ellen indított támadással Magyarország csak szegényebb lehet" - zárult az írás a Fincial Timesban.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.