"A magyar kormány terve a reklámbevételek megadóztatására több mint támadás a demokrácia ellen. Orbán miniszterelnök jól tenné, ha ráébredne, hogy a költségeket nem csak a média viseli majd, hanem az ország gazdagsága és jóléte is megsínyli majd" - fogalmazott Lefroy.
A vezérigazgató egy tanulmányra hivatkozott, mely szerint a brit hirdetési piacon elköltött 16 milliárd font összesen 100 milliárddal bővítette a bruttó hazai terméket. Lefroy szerint ebből egyenesen következik, hogy minden adó formájában elvont forint hat másikat vesz majd el a magyar GDP-ből.
Politikailag vonzónak mutatkozhat a reklámpiac elleni támadás, de nem kívánt mellékhatásai is lehetnek - érvelt Lefroy.
"Orbán úr lépése a kormányát elszámoltató média ellen irányulhat, de a kereskedelmi szólásszabadság ellen indított támadással Magyarország csak szegényebb lehet" - zárult az írás a Fincial Timesban.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.