A tárca által 2013-ban indított nemzeti "Borkiválógások" program egyik célkitűzése a magyar borok piacra jutásának segítése, a magas színvonalú kereskedelmi megjelenés támogatása.
"A vásárlóink értékelik a kiváló minőségű hazai borokat, az értékesített borok 96 százaléka magyar bor áruházainkban, erre büszkék vagyunk. Kereskedelmi stratégiánkban törekszünk a közvetlen beszállítói kapcsolatok kialakítására, így a borok esetében a kisebb-nagyobb pincészetekkel is előszeretettel állunk közvetlen kapcsolatban, ezzel is a magyar borászokat segítve." - Dominique Ducoux, az Auchan Magyarország Kft. vezérigazgatója.
Fazekas Sándor elmondta: a magyar borok népszerűsítése marketig kérdés, mivel a borok az ország határain belül és kívül is öregbíthetik a magyar mezőgazdaság jó hírét. Ehhez azonban a magyar boroknak el kell jutniuk a pincékből a vásárlókhoz. Ezért is fontos esemény az Auchan most kezdődő borvására, mert egy helyen összegyűjtve, szinte a teljes magyar borválaszték hozzáférhető a vásárlók számára - fejtette ki.
Ezt segíti az a kiadvány is, amely erre az alkalomra készült és mintegy egymillió háztartásba jut el. Mindez része annak a hosszú távú együttműködésnek, amely az Auchan és az FM között kialakult és stabil alapokon nyugszik - fűzte hozzá a miniszter.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.