Közélet

Amerikába megy a magyar jégkrém startup

A másfél évvel ezelőtt alapított magyar vállalkozás, az Anjuna Ice Pops képviseli hazánkat a világ legrangosabb franchise eseményén, a Nemzetközi Franchise Szövetség (IFA) 2018. évi kongresszusán.

A Nemzetközi Franchise Szövetség negyedik alakommal hirdette meg a legígéretesebb fiatal franchise hálózat tulajdonosokat támogató „NextGen in Franchising” programját. A kezdeményezés célja, hogy a világ 20 legígéretesebb induló franchise (vagy ahhoz kapcsolódó) vállalkozás tulajdonosainak átfogó képzést, támogatást nyújtson, segítve őket a biztos és dinamikus fejlődésben.

Minden évben több száz 21 és 35 év közötti jelenlegi vagy leendő franchise tulajdonos mutatja be üzleti tervét, motivációs levelét és videós bemutatkozóját annak reményében, hogy elnyerje ezt a rangos elismerést . Az idei évben Magyarországról egyedüliként a két huszonéves fiatal által alapított Anjuna Ice Pops jutott be a legjobbak közé, képviselve hazánkat a nemzetközi versenyen, ahol bemutathatják vállalkozásukat a vezető franchise hálózatok tulajdonosainak, illetve az eseményre látogatóknak – derül ki az IFA közleményéből.

A vegán jégkrémeket készítő és értékesítő cég tulajdonosai Szabó Milán és Szalay József a kezdetektől egyedi brandet építettek saját fejlesztésű termékeiknek, melynek célja, hogy összehozza a tudatos táplálkozást a jégkrém evés élvezetével. Jelenleg két egységük működik Budapesten, de a pozitív vásárlói visszajelzéseknek, illetve számos megkeresésnek köszönhetően országszerte további franchise üzletek nyitása várható.

A franchise világ legjelentősebb kiállítására és versenyére Phoenix-ben kerül sor 2018. február 9-13 között. A NextGen in Franchising megmérettetés jelentőségét mutatja, hogy a legjobban szereplő vállalkozások a New York Times hasábjain is bemutatásra kerültek.

startup jégkrém Anjuna Ice Pops NextGen in Franchising
Kapcsolódó cikkek