BUX 39,256.26
-1.14%
BUMIX 3,747.98
-0.85%
CETOP20 1,747.54
-2.59%
OTP 8,152
-4.48%
KPACK 3,100
0.00%
-0.92%
-14.15%
+1.18%
-0.20%
ZWACK 18,650
+0.81%
0.00%
ANY 1,575
+0.64%
RABA 1,100
-2.22%
-3.14%
-2.40%
-2.52%
-1.93%
OPUS 166.6
-1.42%
-5.83%
0.00%
0.00%
+2.63%
OTT1 149.2
0.00%
-1.35%
MOL 2,932
-0.61%
DELTA 38.95
-2.38%
ALTEO 2,370
-1.66%
0.00%
-1.52%
EHEP 1,000
-4.76%
-0.83%
-0.63%
MKB 1,972
0.00%
0.00%
-0.83%
0.00%
0.00%
SunDell 42,000
0.00%
-2.31%
+0.78%
-3.60%
0.00%
-3.93%
-2.82%
GOPD 12,900
0.00%
OXOTH 3,690
0.00%
+2.78%
NAP 1,238
-0.16%
0.00%
-3.10%
Forrás
RND Solutions
Közélet

Háromezret költ a magyar átlagosan egy étteremben

Idén az éttermi étkezésre átlagosan 2900 forintot szántunk fejenként – ez derült ki a Bónusz Brigád adataiból. Az eladási adatok alapján a legnépszerűbb éttermek listájának élére egy olyan hamburgerező hely került, ahol a digitalizációt hívják segítségül a rendelés megkönnyítése érdekében.

Nehéz választani az éttermek széles palettájáról: szerencsére ma már mindenki lehet étteremkritikus. Bárki írhat véleményt egy-egy éttermi élményéről, melyek között böngészve talán képet kaphatunk egy adott hely szellemiségéről, ételeiről, az ott dolgozók kedvességéről.

A korábbi kutatás szerint a válaszadók 72 százaléka a neten olvas utána az adott helynek, 60 százalék ismerősei ajánlását tartja döntőnek.

Minden harmadik ember kupon- vagy bónuszajánlatok értékelésiből tájékozódik.

A magyarok kedvence a hazai ízvilág, de a Bónusz Brigád és a GKI Digital korábbi közös kutatása alapján a tipikusan hazai ételeket jellemzően inkább otthon készítik el az emberek.

Ha étterembe megyünk, akkor inkább más nemzetek ételeit választjuk.

A Bónusz Brigád felállította 2019 legnépszerűbb éttermeinek listáját: ezeken a helyeken vágytak legtöbben enni az élményeket kínáló oldal ajánlatából.

A sor elején a KAJAHU áll: belvárosi éttermével az Y-generációt célozza.

A burgereket, salátákat és italokat egy, az asztalba épített számítógép segítségével lehet közvetlenül a konyhától megrendelni.

Fotó: AFP

Enni muszáj, a közös étkezés szuper, de miért ne lehetne az éttermi élmény valami egészen új? Az innovatív megoldás sokakat vonz: több mint 1200-an próbálták ki az ételrendelés ezen módját és ették meg az újragondolt gyorsételeket ezen a trendi helyen.

A második helyen a thai gasztronómiai élményt kínáló Buddha Original végzett. Az étterem nagy hangsúlyt fektet a hazai alapanyagokra: 90 százalékban itthon előállított zöldségek, gyümölcsök és húsok kerülnek feldolgozásra konyhájukban.

A dobogó harmadik fokán a Roni Hami, egy teljesen hagyományos utcai hamburgerező áll, mely éjjel-nappal várja azokat, akik gyorsan, akár az éjszaka közepén akarnak egy jót enni. A negyedik helyen a különleges Vogue Hajó Étterem fúziós konyhája végzett, az ötödik helyen az Andrássy úti Kantin menüsora, ahová egy városnézést követően remek lehetőség betérni.

A Bónusz Brigád és a GKI Digital közös felmérése szerint egy-egy új étel, étterem kipróbálására fejenként 2-5000 forintot szánnak az emberek.

Ezt a tendenciát a bónuszok esetében is követik: a legnépszerűbb éttermi bónuszok ára átlagosan fejenként 2900 forint volt. A kutatás arra is rámutatott, hogy a válaszadók 87 százaléka a hagyományos, 34 százalékuk a gyorséttermeket látogatja, míg a kifőzdéket minden ötödik válaszadó választja.

Értesüljön a gazdasági hírekről első kézből! Iratkozzon fel hírlevelünkre!
Kapcsolódó cikkek