Közélet

Fizetős reklámmentesítővel erősít a Twitter

Havi 5 dollárért könnyítené meg az életet a program.

A Facebook számára jó eséllyel elképzelhetetlen lépést tett a Twitter, a közösségi szolgáltatás megvásárolta a webhelyeket havidíjért reklámmentesíteni próbált Scroll szolgáltatást – írja a Verge. A program előfizetői havi 5 dollárért cserébe hirdetések nélkül böngészhették a partnerek webhelyeit, a havidíjuk oroszlánrészét a Scroll teljesítményalapon szétosztogatta az általuk olvasott publikációk között.

Fotó: LIONEL BONAVENTURE / AFP

A cikk szerint az akvizíció részletei nem világosak,

azonban a Scroll ügyvezető igazgatója annyi kommentárt fűzött az ügyhöz, hogy a Twitter ambíciói jóval komolyabbak a többség által jelenleg sejtettnél. Annyi szintén biztos, hogy a felvásárlást követően a Scrollba nem tudnak már új ügyfelek regisztrálni, a meglévők viszont a belátható jövőben biztosan használhatják még a szolgáltatást.

Ennél rosszabbul járt a Scroll által indított Nuzzel, ezzel az ügyfelek napi e-mailt kérhettek a twitteren követett személyek népszerű bejegyzéseiről. A Twitter szerint ezt a funkciót idővel integrálni kívánja a közösségi szolgáltatásba, így a mostani lekapcsolása ellenére a Nuzzel nem vész el, csak átalakul.

reklám Twitter közösségi média Facebook
Kapcsolódó cikkek