A LED-es fényszórókat tartalmazó Vizor-panellel érkezik a megújult Grandland, amelynél újdonság még, hogy felszereltségtől függően nincs fekete műanyag védőszoknya a karosszéria alján, hanem az ezüst lökhárítóbetéteket leszámítva színre fújják a külsőt. A névből törölték az X utótagot, de nemcsak itt egyszerűsítettek, hanem a választék is átláthatóbb lett. Az 1,6 literes turbómotor már nem konfigurálható önmagában, csak a hálózatról tölthető hibrid hajtás részeként, és a felszereltségek száma is csökkent.

Fotó: Thorsten Weigl

Magyarországon a frissítés előtt még a GLX és az Edition utáni harmadik szint, a Business Edition lesz az alap a megújult modellnél, amiért Opel-finanszírozással legalább 7 990 000 forintot kell fizetni, korábban ezért mintegy 400 000 forinttal többet kértek. 

Az igazsághoz hozzátartozik, hogy GLX alapváltozat indulóára 7 690 000 forint volt. Gazdagabb lett az alapfelszereltség, hiszen alapáron jár a digitális műszerfal (a kormány mögött 7 colos monitor, középen 7 colos érintőképernyő), a gyalogosfelismerős vészféksegéd, a táblafelismerő, a fáradtságfigyelő, a holttérfigyelő, a tolatókamera és az első-hátsó radar. Extraként kérhető a kormány mögé 12 colos monitor és középre 10 colos érintőképernyő, vagy akár éjjellátó is. Az 1,2 literes (130 lóerő) benzinmotor alternatívája az 1,5-ös dízel (130 lóerő), az előbbinél feláras, az utóbbinál alapáron jár a nyolcfokozatú automatikus váltó.

A plug-in hibrid változatnál nemcsak ár-érték arány tekintetében, de abszolút értékben is csökkennek az árak, 

hiszen amíg korábban a 224 lóerő rendszer-teljesítményű, elsőkerék-hajtású változat indulóára Edition felszereltséggel 14 550 000 forint volt, addig a friss Grandland PHEV Business Editionként 13 500 000 forinttól vihető el, miközben gazdagabb az ellátmány is. A 13,2 kilowattóra kapacitású akkumulátorral az elektromos hatótávolság felszereltségtől függően 53–64 kilométer közötti, azaz zöld rendszám használatára jogosult ez a változat. A Grandland-kínálat csúcsa továbbra is a 300 lóerő rendszer-teljesítményű, virtuális összkerékhajtású plug-in hibrid.