BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Lázár János bejelentette: megszerezték a pénzt – a döntés minden InterCityt érint

Lázár János elismerte, hogy az utasok elégedetlenek az InterCityk színvonalával.

„Magyarországon a megyeközpontokból leginkább InterCity-járatokkal közlekednek vasúton az emberek Budapestre” – közölte Lázár János a Facebook-oldalán. 

Lázár János elismerte, hogy elégedetlenek az InterCityk színvonalával az utasok / Forrás: Facebook / Lázár János

Az építési és közlekedési miniszter úgy fogalmazott, hogy

sokan elégedetlenek az InterCityk színvonalával, 

és a minisztérium ezen akar erősíteni, aminek egyik fontos eleme az IC-kocsikon a mosdók rendbetétele.

A miniszter egy korábbi közlekedési infóján bejelentette, hogy a MÁV csoport összes mosdóját egytől egyig felújítják 2026. január elsejéig, illetve április 1-jétől minden InterCity-járaton takarítószemélyzet fog szolgálatot teljesíteni. Hozzátette, hogy a személyzet nemcsak a mosdókat, hanem az összes kabint és magát a járművet is tisztán tartja.

Lázár János nemrég a posztjában közölte, hogy 

az IC-kocsik mellékhelységeinek, kabinjainak tisztában tartása 2,5 milliárd forintba kerül. 

„A pénzt megszereztük, április elsejétől indítjuk a programot. Minden IC-kocsin folyamatos takarítás lesz, különösképpen a mosdókra figyelve” – közölte

Lázár János korábbi év végi interjújában úgy fogalmazott, hogy „mentalitás- és kultúraváltásra” van szükség a MÁV csoportnál, amely egy nagy állami szervezetnél nagyon nehéz, de alapvetően optimistán látja a jövőt. 

„Muszáj az utassal foglalkozni, most havariaközpont lesz, minden panasz meg lesz válaszolva, sőt lehet majd panaszt tenni” – mondta Lázár János, aki hozzátette, 

ha az utas lefényképezi a koszos mosdót, akkor utána a probléma legyen megoldva. 

Az építési és közlekedési miniszter a videóban azt mondta, hogy a panasznak ma az információ demokratizálódása miatt helye és lehetőséges is van, ezt el kell fogadni. 

Igen, az ügyfél panaszt tesz a késés miatt, igen, az ügyfél el fogja mondani, hogy szaros volt a mosdó. Igen, az ügyfél el fogja mondani, hogy úgy rossz az egész, ahogy van

– mondta Lázár, majd hozzátette, hogy

„ezek az ügyfelek nem ugyanazok, mint aki voltak harminc évvel ezelőtt”.

 

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.