BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Lázár János bejelentette: megszerezték a pénzt – a döntés minden InterCityt érint

Lázár János elismerte, hogy az utasok elégedetlenek az InterCityk színvonalával.

„Magyarországon a megyeközpontokból leginkább InterCity-járatokkal közlekednek vasúton az emberek Budapestre” – közölte Lázár János a Facebook-oldalán. 

Lázár János elismerte, hogy elégedetlenek az InterCityk színvonalával az utasok / Forrás: Facebook / Lázár János

Az építési és közlekedési miniszter úgy fogalmazott, hogy

sokan elégedetlenek az InterCityk színvonalával, 

és a minisztérium ezen akar erősíteni, aminek egyik fontos eleme az IC-kocsikon a mosdók rendbetétele.

A miniszter egy korábbi közlekedési infóján bejelentette, hogy a MÁV csoport összes mosdóját egytől egyig felújítják 2026. január elsejéig, illetve április 1-jétől minden InterCity-járaton takarítószemélyzet fog szolgálatot teljesíteni. Hozzátette, hogy a személyzet nemcsak a mosdókat, hanem az összes kabint és magát a járművet is tisztán tartja.

Lázár János nemrég a posztjában közölte, hogy 

az IC-kocsik mellékhelységeinek, kabinjainak tisztában tartása 2,5 milliárd forintba kerül. 

„A pénzt megszereztük, április elsejétől indítjuk a programot. Minden IC-kocsin folyamatos takarítás lesz, különösképpen a mosdókra figyelve” – közölte

Lázár János korábbi év végi interjújában úgy fogalmazott, hogy „mentalitás- és kultúraváltásra” van szükség a MÁV csoportnál, amely egy nagy állami szervezetnél nagyon nehéz, de alapvetően optimistán látja a jövőt. 

„Muszáj az utassal foglalkozni, most havariaközpont lesz, minden panasz meg lesz válaszolva, sőt lehet majd panaszt tenni” – mondta Lázár János, aki hozzátette, 

ha az utas lefényképezi a koszos mosdót, akkor utána a probléma legyen megoldva. 

Az építési és közlekedési miniszter a videóban azt mondta, hogy a panasznak ma az információ demokratizálódása miatt helye és lehetőséges is van, ezt el kell fogadni. 

Igen, az ügyfél panaszt tesz a késés miatt, igen, az ügyfél el fogja mondani, hogy szaros volt a mosdó. Igen, az ügyfél el fogja mondani, hogy úgy rossz az egész, ahogy van

– mondta Lázár, majd hozzátette, hogy

„ezek az ügyfelek nem ugyanazok, mint aki voltak harminc évvel ezelőtt”.

 

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.