BUX 39,256.26
-1.14%
BUMIX 3,747.98
-0.85%
CETOP20 1,793.99
0.00%
OTP 8,152
-4.48%
KPACK 3,100
0.00%
-0.92%
-14.15%
+1.18%
-0.20%
ZWACK 18,650
+0.81%
0.00%
ANY 1,575
+0.64%
RABA 1,100
-2.22%
-3.14%
-2.40%
-2.52%
-1.93%
OPUS 166.6
-1.42%
-5.83%
0.00%
0.00%
+2.63%
OTT1 149.2
0.00%
-1.35%
MOL 2,932
-0.61%
DELTA 38.95
-2.38%
ALTEO 2,370
-1.66%
0.00%
-1.52%
EHEP 1,000
-4.76%
-0.83%
-0.63%
MKB 1,972
0.00%
0.00%
-0.83%
0.00%
0.00%
SunDell 42,000
0.00%
-2.31%
+0.78%
-3.60%
0.00%
-3.93%
-2.82%
GOPD 12,900
0.00%
OXOTH 3,690
0.00%
+2.78%
NAP 1,238
-0.16%
0.00%
-3.10%
Forrás
RND Solutions
Logisztika

Nincs megállapodás a 3-as metró alagútfelújátásáról

Ez azt is jelenti, hogy a 3-as metró vágányépítési és alagúti munkáira kötött megállapodás július 24. óta tartó felfüggesztése megszűnik, és a feladatra új közbeszerzési eljárást írnak ki.

Nem sikerült megállapodni a 3-as metró középső szakaszának alagútfelújításáról a BKV-nak és a kivitelező Swietelsky Vasúttechnika Kft-nek – értesült a BKV-tól az RTL Híradó.

Mint a Világgazdaság megírta, a vitát az okozza, hogy a kivitelező a projekt korábbi csúszásai és más költségnövekedés miatt 18 milliárd forint plusz pénzt kér a közlekedési cégtől, amelyik viszont ennek legfeljebb a felét, 9 milliárdot lenne hajlandó kifizetni. A Swietelsky Vasúttechnika az alagút felújítását 48 milliárd forintért vállalta 2017-ben. A metró középső szakaszának állomásain közben megkezdődött a felújítás. A közlekedési társaság holnapra ígért bővebb tájékoztatást.

Értesüljön a gazdasági hírekről első kézből! Iratkozzon fel hírlevelünkre!
Kapcsolódó cikkek