Átépített felfüggesztés, erősebb motor és feszesebb motortartó bakok jellemzik a BMW M5 Competitiont. Pusztán az adatokat nézve nincs sok változás az M5 és az M5 Competition között – itt nincs motorcsere, mint az M2 és az M2 Competitionnél –, pedig a mérnökök szó szerint az autó minden részletén finomítottak. A váltótartó bakokat is merevebbre cserélték, és állítólag érezhetően javítja a vezetési élményt, hogy gázadásra az erőforrás nem csavarja meg annyira a váltót, illetve a hajtásláncot.
A 4,4 literes V8-as biturbó teljesítménye 600-ról 625 lóerőre növekedett, a maximális nyomaték értéke továbbra is 750 newtonméter, de ezt szélesebb, 1800 és 5800 percenkénti fordulatszám-tartományban képes leadni az erőforrás. Ez az apró módosítás a magasabb fordulatszám-tartományban ad nagyobb teljesítményt, ennek köszönhetően a sprintidő az óránkénti 100 kilométeres sebességre egy tizeddel, 3,3 másodpercre javul, a 0–200 kilométer/órás sprint pedig három tizeddel, 10,8 másodpercre csökken. Nem csak egyenes vonalban villámgyors a BMW M5 Competition, a szabad magasságot 7 milliméterrel csökkentették, újak a felfüggesztés gumialkatrészei, a rugók és a lengéscsillapítók is ehhez a modellhez lettek hangolva. Elöl új formájú a kanyarstabilizátor, hátul csak feszesebb darabot használnak.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.