BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Finomra hangolták a BMW M5-öst

Átépített felfüggesztés, erősebb motor és feszesebb motortartó bakok jellemzik a BMW M5 Competitiont. Pusztán az adatokat nézve nincs sok változás az M5 és az M5 Competition között – itt nincs motorcsere, mint az M2 és az M2 Competitionnél –, pedig a mérnökök szó szerint az autó minden részletén finomítottak. A váltótartó bakokat is merevebbre cserélték, és állítólag érezhetően javítja a vezetési élményt, hogy gázadásra az erőforrás nem csavarja meg annyira a váltót, illetve a hajtásláncot.

A 4,4 literes V8-as biturbó teljesítménye 600-ról 625 lóerőre növekedett, a maximális nyomaték értéke továbbra is 750 newtonméter, de ezt szélesebb, 1800 és 5800 percenkénti fordulatszám-tartományban képes leadni az erőforrás. Ez az apró módosítás a magasabb fordulatszám-tartományban ad nagyobb teljesítményt, ennek köszönhetően a sprintidő az óránkénti 100 kilométeres sebességre egy tizeddel, 3,3 másodpercre javul, a 0–200 kilométer/órás sprint pedig három tizeddel, 10,8 másodpercre csökken. Nem csak egyenes vonalban villámgyors a BMW M5 Competition, a szabad magasságot 7 milliméterrel csökkentették, újak a felfüggesztés gumialkatrészei, a rugók és a lengéscsillapítók is ehhez a modellhez lettek hangolva. Elöl új formájú a kanyarstabilizátor, hátul csak feszesebb darabot használnak.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.