BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Biturbó dízellel készül a tereprali-verzió

Eredetileg azt tervezték, hogy az Euro 6d-TEMP előírás miatt a meglehetősen rétegmodellnek számító Ford Ranger Raptor pick-upnak az észak-amerikai változatát kapja meg Európa. Abban a modellben a Mustangban is használt, 2,3 literes EcoBoost benzines turbó dolgozik. Ezt amúgy is az itteni előírásokhoz igazították, és a megcélzott vásárlórétegnek nem szempont az üzemanyag áfatartalmának visszaigényelhetősége, hiszen nem munkaautóról van szó. Most, hogy hivatalosan is bejelentették a forgalmazás megindulását, kiderült, hogy mégis a távol-keleti változat jön Európába, a 2,0 literes biturbó dízellel.

Az EcoBlue motorcsaládba tartozó négyhengeres 213 lóerős és 500 newtonméter teljesítményű, egyedüliként tízfokozatú automatikus váltóval kínálják. Az alapkivitelhez képest tulajdonképpen minden alkatrészt módosítanak, hiszen nagy sebességű terepjárásra optimalizálják az alvázat, a felfüggesztést és a karosszériát is. Utóbbinál a kerekeknek hagynak extra mozgásteret. A 17 colos felnikre kifejezetten a Ford Ranger Raptorhoz kifejlesztett BF Goodrich 285/70-es abroncsokat szerelnek, a bütykös profil mellett a különösen erős oldalfal a jellemzője. A padlót egyébként 2,3 milliméter vastag, nagy szilárdságú acélból készített védőlemezzel borítják.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.