A Toyotával közösen fejlesztette a BMW az új Z4-es roadstert, amely megmarad vászontetősnek. A békés partneri viszony érdekében a japánok csak kupéként árulják majd a Supra nevet felelevenítő sportkocsijukat. A piaci bevezetéskor kínált limitált szériát, az M40i motorral felszerelt First Editiont Kaliforniában leplezték le.
Egészen sokat megtartottak a tanulmányautó-vonalvezetésből, de a gyalogosbiztonság oltárán feláldozták a pengeszerű orr-részt. Igaz, a hagyományos lökhárító kialakítása szembemegy a márka jelenlegi autóival, hiszen a vesék szélesek és laposak, a fényszórók pedig magasak. A külső megjelenésért felelős Calvin Luk egyszerű vonalvezetésre törekedett, és a 328 Mille Miglia versenyautó inspirálta. A G29-es kódnéven futó Z4-es teljesen új, acél-alumínium karosszériavázat használ, amely azonban a főbb részegységeit, így az első-hátsó felfüggesztést, az elektromos rendszert, a motorokat és a hajtásláncot is a CLAR építőkészletből veszi.
A mérnökök állítása szerint a korábbinál masszívabb küszöböknek köszönhetően a roadster karosszériája még az M4-es kupénál is merevebb. Az üléseket a hátsó tengely elé helyezték, szélesek a nyomtávok, viszonylag rövid a tengelytáv, alaphelyzetben pedig 50-50 százalék a tengelyek közötti tömegeloszlás. A 3,0 literes biturbó motor hathengeres, 340 lóerős, a First Edition elektronikusan vezérelt lengéscsillapítói, ültetett sportfutóműve, a BMW M Sport fékrendszere és az elektronikusan vezérelt zárású M Sport differenciálmű növeli a vezetési élményt. A 0–100 kilométer/órás gyorsuláshoz 4,6 másodperc szükséges.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.