A Brüsszeli Autószalonon mutatta meg a Ford a középkategóriás Mondeo felfrissített változatát. A forma megújulását, a krómcsíkkal összekötött hátsó lámpákat már korábban bevezették, most az orr, a technika és a belső tér felfrissítése volt soron. Eddig csak lépcsős hátú karosszériával kínálták a benzin-elektromos hibrid hajtást, de mostantól kezdve kombi karosszériával is választható. A 2,0 literes, Atkinson-ciklus szerint működő benzinmotort használó, 187 lóerő rendszer-teljesítményű hajtásnál az 1,4 kilowattórás akkumulátort a csomagtérpadló alatt helyezik el. A raktér alaphelyzetben 525 helyett csak 403 literes, ami azonban előrelépés a lépcsős hátú zegzugos 383 literéhez képest. Támladöntés után már 1508 literes a raktér. A műszerfalnál a legnagyobb változás, hogy a nyolcfokozatú automatikus váltó érkezésével együtt eltűnt az előválasztó kar, a helyére forgókapcsoló került. Újak a kárpitok, a kilincsek, a Titanium, az ST-Line és a Vignale új díszbetéteket kap. Csökkentették az illesztési réseket a középkonzolnál. A kínálat másik fontos újdonsága a vásárlók által eddig is előszeretettel választott 2,0 literes dízel új generációja. Az EcoBlue négyhengeres Magyarországon 150 vagy 190 lóerős teljesítménnyel lesz választható. Mindkettőhöz kérhető felár ellenében a nyolcfokozatú automatikus váltó és összkerékhajtás. Az alapmotor a 160 helyett 165 lóerős, 1,5-es benzines turbó.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.