BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Nagyobb turbót kapott a négyhengeres Ford Mustang

A póniautó 55. születésnapjára készítette el a Ford Performance részleg a négyhengeres Mustanghoz a High Performance Package nevű készletet, amellyel a Focus RS tüzes motorját próbálják megidézni. A 2,3 literes, négyhengeres turbómotorra 5 százalékkal nagyobb átmérőjű, 63 milliméteres feltöltőt szereltek. Újraprogramozták a vezérlő elektronikát, és a hűtő méretét is megnövelték. Az eredmény 310 helyett 330 lóerős teljesítmény, a maximális nyomaték értéke változatlanul 475 newtonméter. A teljesítmény ugyan elmarad a Focus RS értékétől, de annál nyomatékosabb az új motorváltozat. Prémium-üzemanyaggal tankolva álló helyzetből 4,5 másodperc alatt gyorsul az óránkénti 96 kilométeres sebességre az EcoBoost Mustang. Az Egyesült Államokban a prémium-üzemanyag 93-as oktánszámot jelent.

A megnövelt teljesítményű négyhengeres motorhoz egyébként a V8-as változat fékjeit adják, toronymerevítő is került a motortérbe, elöl 32 milliméter átmérőjű rúd, hátul 21,7 milliméter átmérőjű cső a kanyarstabilizátor. Újraprogramozták az elektromos kormányszervót, a blokkolásgátlót és a menetstabilizálót, alapfelszerelés a 3.55:1 végáttétel és az önzáró differenciálmű, a 19 colos felnikre 255/40-es nyári abroncsokat szerelnek. A V8-as Mustangról érkezik az első koptató és az első fékek hűtőcsatornája, szürke versenycsík és külső tükrök dobják fel a látványt. Az utastérben esztergált alumíniumkeretet kap a műszeregység, amelyben olaj- és turbónyomás-mutató is van. Extraként kérhető az EcoBoost Handling Package 265/40-es Pirelli gumikkal, elektronikus lengéscsillapítóval, feszesebb stabilizátorokkal.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.