A póniautó 55. születésnapjára készítette el a Ford Performance részleg a négyhengeres Mustanghoz a High Performance Package nevű készletet, amellyel a Focus RS tüzes motorját próbálják megidézni. A 2,3 literes, négyhengeres turbómotorra 5 százalékkal nagyobb átmérőjű, 63 milliméteres feltöltőt szereltek. Újraprogramozták a vezérlő elektronikát, és a hűtő méretét is megnövelték. Az eredmény 310 helyett 330 lóerős teljesítmény, a maximális nyomaték értéke változatlanul 475 newtonméter. A teljesítmény ugyan elmarad a Focus RS értékétől, de annál nyomatékosabb az új motorváltozat. Prémium-üzemanyaggal tankolva álló helyzetből 4,5 másodperc alatt gyorsul az óránkénti 96 kilométeres sebességre az EcoBoost Mustang. Az Egyesült Államokban a prémium-üzemanyag 93-as oktánszámot jelent.
A megnövelt teljesítményű négyhengeres motorhoz egyébként a V8-as változat fékjeit adják, toronymerevítő is került a motortérbe, elöl 32 milliméter átmérőjű rúd, hátul 21,7 milliméter átmérőjű cső a kanyarstabilizátor. Újraprogramozták az elektromos kormányszervót, a blokkolásgátlót és a menetstabilizálót, alapfelszerelés a 3.55:1 végáttétel és az önzáró differenciálmű, a 19 colos felnikre 255/40-es nyári abroncsokat szerelnek. A V8-as Mustangról érkezik az első koptató és az első fékek hűtőcsatornája, szürke versenycsík és külső tükrök dobják fel a látványt. Az utastérben esztergált alumíniumkeretet kap a műszeregység, amelyben olaj- és turbónyomás-mutató is van. Extraként kérhető az EcoBoost Handling Package 265/40-es Pirelli gumikkal, elektronikus lengéscsillapítóval, feszesebb stabilizátorokkal.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.