A német Novitec tuningcég az eredetinél szélesebb karbonkarosszériát álmodott a Ferrari 812 Superfast számára. Vittorio Strosek tervezte az új karosszériaelemeket, a karbonból sütött szélesítéseket a gyári sárvédőkhöz rögzítették.
Elöl 7, hátul 14 centimérterrel lett szélesebb a karosszéria. A megszokott toldatok mellé függőleges légterelő lapok is kerültek, ezek a kerékjáratok környékén javítják a légáramlást. Karbonból készítik a szellőzőnyílással ellátott motorháztetőt. Új rugók beépítésével 35 milliméterrel csökkentik a hasmagasságot, a fekvőrendőrökre gondolva gombnyomásra 4 centiméterrel emelhető az autó. Gombnyomásra vagy 80 kilométer per órás tempónál áll vissza alaphelyzetbe a felfüggesztés.
A szélesítés áldásos következményeként nagyobbak lettek a kerékjáratok, amelyeket kifejezetten ehhez az autóhoz készített kerekek töltenek ki. Az NF 10 NL fantázianevű kovácsolt alufelnikből elöl 21, hátul 22 col átmérőjűeket alkalmaznak. A gumiabroncsok Pirelli P Zerók, elöl 275/30, hátul 335/25-ös méretűek.
A látványosabb megjelenéshez nagyobb teljesítmény is társul. A 6,5 literes V12-es szívómotor teljesítményét a közúton és autópályán szerzett tapasztalatok alapján a motorvezérlés újraprogramozásával 840 lóerőre növelték, a maximális nyomaték 751 newtonméter. A Novitec N-Largo Ferrari 812 Superfast álló helyzetből 2,8 másodperc alatt gyorsul 100 kilométer per órás sebességre. Az elérhető csúcssebesség 345 kilométer per óra. A kipufogórendszernél feláras a még nagyobb hangélményt garantáló pillangószelepes rendszer, a belső tér esetében pedig a megrendelő bármilyen kívánságát teljesíti a német tuningcég.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.