Az Alibaba kétmilliárd dollárért megvásárolja a NetEase kínai játékpiaci és internetes szolgáltatásokat nyújtó cég luxuscikkekkel foglalkozó e-kereskedelmi üzletágát, a Kaolát. Az új bevételi források felkutatásában aktív Alibaba emellett 700 millió dollár értékben kisebbségi részesedést szerez a NetEase zenei streamszolgáltatójában, amely ezzel esélyt kap, hogy utolérje a piacvezető Tencent Musicot. A 2015-ben alapított Kaola agresszív piacszerző stratégiájával jelentős szereplővé lépett elő a luxusiparban, olyan cégek termékeit teríti Kínában, mint a Gucci, a Shisheido és a Burberry. A cég a gyártóktól szerzi be az árut, ezzel kiszűrve a Kínára oly jellemző hamisításokat. A Kaola révén az Alibaba közvetlenül célozhatja meg a gazdag kínaiakat, ami igen előnyös, mert a világ luxuspiaci költéseinek harmada hozzájuk kötődik.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.