BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

A luxusiparra is kivetette hálóját az Alibaba

Az Alibaba kétmilliárd dollárért megvásárolja a NetEase kínai játékpiaci és internetes szolgáltatásokat nyújtó cég luxuscikkekkel foglalkozó e-kereskedelmi üzletágát, a Kaolát. Az új bevételi források felkutatásában aktív Alibaba emellett 700 millió dollár értékben kisebbségi részesedést szerez a NetEase zenei streamszolgáltatójában, amely ezzel esélyt kap, hogy utolérje a piacvezető Tencent Musicot. A 2015-ben alapított Kaola agresszív piacszerző stratégiájával jelentős szereplővé lépett elő a luxusiparban, olyan cégek termékeit teríti Kínában, mint a Gucci, a Shi­sheido és a Burberry. A cég a gyártóktól szerzi be az árut, ezzel kiszűrve a Kínára oly jellemző hamisításokat. A Kaola révén az Alibaba közvetlenül célozhatja meg a gazdag kínaiakat, ami igen előnyös, mert a világ luxuspiaci költéseinek harmada hozzájuk kötődik.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.