BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Kizöldülnek a Mercedesek

Az ősz folyamán több új, alternatív hajtású modellel jelentkezik a Mercedes-Benz. Az A- és B-osztályból is jönnek a plug-in hibrid változatok, melyek akár 140 kilométer per órával is haladhatnak elektromos módban. Mivel a villamos hatótávolság 70-77 kilométer, a típusok átlagfogyasztása mindössze 1,4-1,6 liter 100 kilométerenként. A 250 e jelzésű párosba az 1,33 literes, turbós benzinmotort építik, a 75 kilowattos elektromotorral együtt 218 lóerő a rendszerteljesítmény. A kompakt újdonságok mellett két, hálózatról tölthető hibrid SUV is érkezik, közös jellemzőjük a 320 lóerős rendszerteljesítmény. A GLC 300 e-ben a 2,0 literes, 211 lóerős benzines a belső égésű motor, a kilencfokozatú automatikus váltóba ezenkívül még egy 122 lóerő/440 newtonméter teljesítményű villanymotor hajt be. A GLE 350de-ben a 320 lóerő/700 newtonméter eredője a 194 lóerő/400 newtonméter teljesítményű dízelmotor és egy 136 lóerő/400 newtonméter teljesítményű villanymotor, amelyek szintén a kilencfokozatú automatikus váltóba hajtanak be. Érdemi eltérés, hogy a GLE-ben az akkumulátor 31,2 kilowattóra kapacitású, amellyel 90-99 kilométeres hatótávot lehet elérni. A nagyobb teljesítményű villanymotorral és akkumulátorral itt már 160 kilométer per órát meghaladó az elektromos csúcssebesség!

A stuttgartiak emellett piacra dobják az EQV modellt, a V-osztály tisztán elektromos hajtású változatát. Az újdonságról egyelőre annyit árultak el, hogy hatótávolsága 405 kilométer, villámtöltővel pedig 10-ről 80 százalékos szintre egy óra alatt fel lehet tölteni az akkumulátort.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.