Az ősz folyamán több új, alternatív hajtású modellel jelentkezik a Mercedes-Benz. Az A- és B-osztályból is jönnek a plug-in hibrid változatok, melyek akár 140 kilométer per órával is haladhatnak elektromos módban. Mivel a villamos hatótávolság 70-77 kilométer, a típusok átlagfogyasztása mindössze 1,4-1,6 liter 100 kilométerenként. A 250 e jelzésű párosba az 1,33 literes, turbós benzinmotort építik, a 75 kilowattos elektromotorral együtt 218 lóerő a rendszerteljesítmény. A kompakt újdonságok mellett két, hálózatról tölthető hibrid SUV is érkezik, közös jellemzőjük a 320 lóerős rendszerteljesítmény. A GLC 300 e-ben a 2,0 literes, 211 lóerős benzines a belső égésű motor, a kilencfokozatú automatikus váltóba ezenkívül még egy 122 lóerő/440 newtonméter teljesítményű villanymotor hajt be. A GLE 350de-ben a 320 lóerő/700 newtonméter eredője a 194 lóerő/400 newtonméter teljesítményű dízelmotor és egy 136 lóerő/400 newtonméter teljesítményű villanymotor, amelyek szintén a kilencfokozatú automatikus váltóba hajtanak be. Érdemi eltérés, hogy a GLE-ben az akkumulátor 31,2 kilowattóra kapacitású, amellyel 90-99 kilométeres hatótávot lehet elérni. A nagyobb teljesítményű villanymotorral és akkumulátorral itt már 160 kilométer per órát meghaladó az elektromos csúcssebesség!
A stuttgartiak emellett piacra dobják az EQV modellt, a V-osztály tisztán elektromos hajtású változatát. Az újdonságról egyelőre annyit árultak el, hogy hatótávolsága 405 kilométer, villámtöltővel pedig 10-ről 80 százalékos szintre egy óra alatt fel lehet tölteni az akkumulátort.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.