Berobbant a Disney+
Hatalmas meglepetést hozott a Disney+ múlt heti indulása: kevesebb mint 24 óra alatt több mint tízmillióan fizettek elő a szolgáltatásra a pénteken közölt adatok szerint, miközben az elemzői becslések a teljes első évre 10-18 millió előfizetésről szóltak. Az indulás persze nem volt zökkenőmentes, az óriási érdeklődés miatt a streamingszolgáltatás szinte azonnal le is állt. A legnépszerűbb sorozat a Star Wars új eleme, a The Mandalorian, amelyet már az első nap több mint kétmillióan néztek meg. A Disney+ egyelőre csak az Egyesült Államokban, Kanadában és Hollandiában elérhető igazán versenyképes, 6,99 dolláros áron. A népszerűségét jól mutatja, ha az első napon elért előfizetőszámot a versenytársak előfizetőivel vetjük össze: a szegmens piacvezetőjének, a Netflixnek 62, a Hulunak 28, az HBO Now-nak nyolcmillió előfizetője van.


