Hatalmas meglepetést hozott a Disney+ múlt heti indulása: kevesebb mint 24 óra alatt több mint tízmillióan fizettek elő a szolgáltatásra a pénteken közölt adatok szerint, miközben az elemzői becslések a teljes első évre 10-18 millió előfizetésről szóltak. Az indulás persze nem volt zökkenőmentes, az óriási érdeklődés miatt a streamingszolgáltatás szinte azonnal le is állt. A legnépszerűbb sorozat a Star Wars új eleme, a The Mandalorian, amelyet már az első nap több mint kétmillióan néztek meg. A Disney+ egyelőre csak az Egyesült Államokban, Kanadában és Hollandiában elérhető igazán versenyképes, 6,99 dolláros áron. A népszerűségét jól mutatja, ha az első napon elért előfizetőszámot a versenytársak előfizetőivel vetjük össze: a szegmens piacvezetőjének, a Netflixnek 62, a Hulunak 28, az HBO Now-nak nyolcmillió előfizetője van.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.