A Brabus az Adventure névre keresztelte új kreálmányát, amelynek alapjául a most futó Mercedes G 350 d modellt választotta. A koncepció lényege, hogy növeljék a típus amúgy is jó terepképességeit és funkcionalitását. Persze mindezt úgy, hogy a végeredmény magára vonzza a tekintetet, látványos legyen az autó, ezért a korábban már bemutatott Widestar spoilerkészletet is felszerelték rá. Előre nagyobb légbeömlős, szélesebb lökhárító került új lámpákkal és hellyel a csörlő felszereléséhez. A sárvédő-szélesítések hátsó felére kamu légnyílásokat vágtak, a „powerdom” géptető is csak dísz a felső szívónyílással. A tetőre alumínium csomagtartót szereltek, de olyat, mint a szafarikon szokás, teljesen fém hordlappal. Az ötödik ajtó mellé egy létra is került, hogy fel lehessen mászni pakolni. A szélvédő fölé árnyékoló funkciót is ellátó szélterelőt illesztettek, és a pótkerék kapott egy karbonból készült takaróelemet. A nagyobb kerékjáratokban a gyárinál jóval nagyobb kerekek forognak: 9 × 20 col méretű Brabus Monoblock R felniket csavaroztak fel 285/55-ös terepgumikkal. A tuningcég a futómű esetében most kivételesen nem ültetést alkalmazott. Negyven millimétert emeltek a hasmagasságon, ehhez átírták az elektronikus futóművezérlést is.
A motort is tuningolták, mégpedig az ECO PowerXtra D35-ös modullal. Ez a 3,0 literes, hathengeres motor elektronikus vezérlésébe nyúl bele, amely által 44 lóerő és 60 newtonméter a hozadék – az összállomány 330 lóerő és 690 newtonméter. A 2,5 tonnás jármű 7,2 másodperc alatt képes százra gyorsulni, és óránként 202 kilométer a csúcssebessége. A hangja is karakán, a rozsdamentes sportkipufogó végeit a hátsó kerék előtt oldalra vezették ki. Az utastérben is ügyködött a Brabus, ami látszik az egyedi bőrkárpitozáson és az alupedálokon.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.