BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

A kalandozó

A Brabus az Adventure névre keresztelte új kreálmányát, amelynek alapjául a most futó Mercedes G 350 d modellt választotta. A koncepció lényege, hogy növeljék a típus amúgy is jó terepképességeit és funkcionalitását. Persze mindezt úgy, hogy a végeredmény magára vonzza a tekintetet, látványos legyen az autó, ezért a korábban már bemutatott Widestar spoilerkészletet is felszerelték rá. Előre nagyobb légbeömlős, szélesebb lökhárító került új lámpákkal és hellyel a csörlő felszereléséhez. A sárvédő-szélesítések hátsó felére kamu légnyílásokat vágtak, a „powerdom” géptető is csak dísz a felső szívónyílással. A tetőre alumínium csomagtartót szereltek, de olyat, mint a szafarikon szokás, teljesen fém hordlappal. Az ötödik ajtó mellé egy létra is került, hogy fel lehessen mászni pakolni. A szélvédő fölé árnyékoló funkciót is ellátó szélterelőt illesztettek, és a pótkerék kapott egy karbonból készült takaróelemet. A nagyobb kerékjáratokban a gyárinál jóval nagyobb kerekek forognak: 9 × 20 col méretű Brabus Monoblock R felniket csavaroztak fel 285/55-ös terepgumikkal. A tuningcég a futómű esetében most kivételesen nem ültetést alkalmazott. Negyven millimétert emeltek a hasmagasságon, ehhez átírták az elektronikus futóművezérlést is.

A motort is tuningolták, mégpedig az ECO PowerXtra D35-ös modullal. Ez a 3,0 literes, hathengeres motor elektronikus vezérlésébe nyúl bele, amely által 44 lóerő és 60 newtonméter a hozadék – az összállomány 330 lóerő és 690 newtonméter. A 2,5 tonnás jármű 7,2 másodperc alatt képes százra gyorsulni, és óránként 202 kilométer a csúcssebessége. A hangja is karakán, a rozsdamentes sportkipufogó végeit a hátsó kerék előtt oldalra vezették ki. Az utastérben is ügyködött a Brabus, ami látszik az egyedi bőrkárpitozáson és az alupedálokon.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.