AM | A Ferrari agresszívan védi a szellemi tulajdonát, még azt is, amely egyelőre nem is az övé. Az olaszok által fizetett ügyvédek most épp egy alapítványtól próbálják meg elvenni a nevét. Még 2018-ban jelentette be az autógyártó, hogy Purosangue (Telivér) néven dobja piacra új szabadidő-autóját, az elnevezéssel azonban akadt egy apró probléma: a Purosangue Alapítvány már 2011 óta használja.
A doppingellenes tevékenységet folytató szervezet próbált párbeszédet kezdeményezni az autógyártóval, ám a tárgyalások eredménytelenül végződtek. Végül a Ferrari beperelte az alapítványt, amiért az megvétózta a védjegybejegyzést. Azzal érvelnek a Ferrari ügyvédei, hogy az alapítványnál nem használták ki a Purosangue névben rejlő üzleti lehetőségeket oly mértékben, hogy az kizárólag az övék legyen. Minden bizonnyal az zavarja a Ferrarit, hogy noha a Purosangue Alapítvány nem közismert, de az Adidas márkával közösen van ruházati kollekciójuk, ami a Ferrari hasonló termékeinek piacra dobását akadályozná.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.