BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Vérmérséklet szerint

A 20d motor remek tulajdonságai vitán felül állnak, sokszínű karakterét most is kidomborította a BMW. Hangja csak a hidegüzem első pár percében hallható, de ekkor sem tolakodó, majd beáll egy kellemesen morgó, duruzsoló tónusra. Tudjuk, hogy dízelben ülünk, ami a tankolásnál nyer igazán értelmet: tesztünk során 6,4 literes átlagfogyasztást regisztráltunk! Ez egy 1675 kilogramm tömegű autótól nem semmi produkció, és még csak nem is törekedtünk a feltétlen spórolásra, józan dinamikával, a megengedett tempóhatárokon belül egyszerűen nem kér többet. Ebben nagy segítségére van a nyolcfokozatú ZF-sebességváltó, a vezérlés jól gazdálkodik a fel- és visszakapcsolásokkal, erős a motorfékhatás, szóval műszakilag minden patent.

Kicsit kontrasztos volt azonban a 13,7 millió forintos listaárú tesztjármű konfigurációja, hiszen talán a Luxury Line dizájnvilága passzol a legkevésbé a 3-as kombihoz.

A 17 colos kerekek vastag oldalfalú abroncsai és a kasztni krómdíszei nem igazán attraktívak, belül pedig a bézs kárpitozás üt el a modell sportos szellemiségétől, ráadásként famintázat, matt alubetét és kétféle színtónusú műanyag is megjelenik. Erre mondják, hogy a kevesebb több lett volna, viszont rögvest igazolja is a konfigurációban rejlő szabadságot – akinek ez tetszik, megkaphatja.

Plusz 60 kilogramm az xDrive-hajtás többletsúlya, árban pedig

710

ezer forint a különbség a hátsó kerekeshez viszonyítva

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.