am | A Toyota RAV4-es megjelenését keskenyebb fényszórókkal és egy nagy méretű, hatszögletű hűtőráccsal párosították. Oldalt és hátul a márkajelzéseket leszámítva már nincs változás a RAV4-eshez képest, és ugyanez elmondható az utastérről is, ahol a kormány közepén nem az ovális Toyota-logó, hanem a Suzuki S betűje látható, a műszerfal közepén minden esetben ott lesz a 9 colos képátlójú érintőképernyős fejegység, amely mindenféle telefoncsatlakoztatási lehetőséget kínál. A karosszéria hossza 4635 milliméter, szélessége 1855 milliméter, magassága 1690 milliméter, és 2690 milliméter a tengelytávolság, a hasmagasság 190 milliméter. A csomagtér alaphelyzetben 490 literes
(a Toyota 520 litert említ), a jobb oldalán elektromos csatlakozót találunk. Elöl egy 2,5 literes benzinmotor (185 lóerő, 227 newtonméter) és egy villanymotor (182 lóerő, 270 newtonméter), hátul egy villanymotor (54 lóerő, 121 newtonméter) hajt, a rendszerteljesítményt nem közölte a Suzuki – a Toyotánál 306 lóerőről van szó. A 18,1 kilowattóra kapacitású akkumulátorral 75 kilométer elektromos hatótávolságot ígér a Suzuki, a „benzines” fogyasztásban kilométerenként 22 grammot ad meg. Az Across az ősszel érkezik meg az európai piacra, a Corolla kombi hibridváltozatából készülő Suzuki személyautóra 2021-ig kell várnunk.
A Toyota-technikás Across 75 kilométeres elektromos hatótávolságot ígér
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.