A MotoGP Stájer Nagydíjának a BMW M a névadó szponzora, és a bajorok megragadták a lehetőséget arra, hogy a spielbergi versenypályán lefényképezzék két új sportmodelljüket, a közútra szánt, enyhén álcázott M4 Coupét és annak versenyautó változatát, az M4 GT3-ast, amely nem álcázott, de a festése az elmaszkolt utcai autóra hajaz. Az utcai autóról annyit tudni, hogy lesz az M4 480 lóerővel, hatfokozatú, kézi kapcsolású váltóval és hátsókerék-hajtással, az M4 Competition 510 lóerőt, nyolcfokozatú automatát és xDrive összkerékhajtást kap, és már azt is tudjuk, hogy 100 kilométeren 10,5–10,9 liter közötti az M4 Coupe szabványos fogyasztása.
Blechmann, azaz lemezember néven alkot Bernhard Neumann, akinek legújabb műve a BMW által szponzorált Stájer Nagydíjon debütált. Az eleve átépítésekre optimalizált konstrukciójú R 18-as cruisert a legendás elődök stílusában módosította az osztrák motorépítő, aki nem készít vázlatokat, hanem a fejében lévő elképzelést valósítja meg két kezének munkájával. A formaterv az R5-ös alapján készült, minimalista megközelítésben. Az utóbbihoz tartozik, hogy csak a legszükségesebb mértékben nyúlt a gyári konstrukcióhoz, az új karosszériaelemeket például a gyári rögzítési pontokhoz illesztette. Ahhoz, hogy az arányok stimmeljenek, először az ülést készítette el, majd onnan haladt előre. Keskenyebbre vette a tankot, és térdmélyedéseket helyezett el rajta, így jobban látható az 1,8 literes bokszer, az új kormányhoz a gyári kormányszárakat módosították. A hátsó lámpát a Kellermann cég szállította, a vese formájú fényszórót Neumann készítette. Feketére fényezte a kész gépet, és klasszikus fehér csíkozással látta el.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.