A nyári, július–augusztusi leállást arra használta a Volkswagen Haszonjárművek, hogy hannoveri üzemét teljesen átépítette. Leszerelték az Amarok pickup gyártóeszközeit, a mintegy 34 ezer négyzetméternyi területen készül majd az akkumulátoros-elektromos modell, amelyet az ID. Buzz nevű tanulmány előlegezett meg. De nem csak ez az MEB építőkészletre épülő modell lesz újdonság a gyárban. Jövőre ott kezdik meg az MQB alapra felépített T7-es modell sorozatgyártását – dízelmotorral és plug-in hibrid hajtással. Ez átmeneti típus lesz, amíg el nem készül a Forddal közös alapon fejlesztett új Transporter-generáció. Mindössze 75 ezer példánnyal számolnak 2021–2025 között – csak személyautós belsővel készül majd az újdonság, amely mellett gyártásban marad a T6.1-es haszonjármű.
A karosszériagyártó üzem mellett a fényezőcsarnokban is voltak változások, ott már automatizáltan készülnek a kétszínű fényezések. Az Amarok generációváltására csak 2022-ben kerül sor, akkor váltanak majd át a Ford-alapra épülő platósra, addig – ahogy az első években is – Argentínából hozzák Európába a pickupot.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.