A szállodai szolgáltatások forradalmasítását ígéri a Software Development LLC új applikációja, a Bodhi Guest App, amely a szálloda vendégei számára lehetővé teszi, hogy nyissák-zárják az ajtókat, felkapcsolják a világítást, beállítsák az árnyékolást vagy épp a klímát, működtessék a szórakoztatóelektronikai berendezéseket, hívják a személyzetet az Apple vagy Android telefonjukon vagy más eszközökön keresztül – írja a Breaking Travel News.

A Software Development egyik partnere, Will Gilbert elmondta, hogy mivel az applikáció böngészőből is elérhető, telepítést sem igényel, elég, ha a szálloda linket biztosít a szobához, és már használhatják is az utazók.

Smart,Home,In,Hotel,Bed,Room
Fotó: Shutterstock

Mivel a Bodhi számos népszerű ingatlankezelő rendszerrel működik együtt, az applikáció összekapcsolása a megfelelő szobával szintén nem okozhat gondot, így a belépést követően csak a hozzárendelt szobát tudják irányítani a szálloda vendégei. 

Lehetőség van arra is, hogy saját márkás alkalmazással kösse össze a szálloda az applikációt.

Az utazás kényelmét növelő megoldás minden böngészőből működik, ha az eszköz rendelkezik internetkapcsolattal, összeköthető a legtöbb elektronikus zárral, képes integrálni számos népszerű eszközt, amelyek a szobák világítását vagy klímáját vezérlik, de akár távkapcsolóként is működik.

Mindezek mellett képes szállást foglalni, hívni a személyzetet és más szállodai szolgáltatásokat, de tartalmazhatja a különböző napi programlehetőségeket vagy a környék térképét, és csetelésre is használható, de lehetőséget kínál egyedi megjelenítésre is a szálloda kívánalmainak megfelelően.

A felhőalapú Bodhi szolgáltatást nem csupán szállodák használhatják, működhet irodákban vagy épp magánlakásokban is.