A Tesco fontolgatja, hogy legújabb digitális innovációjában több száz termékvonalkódját QR-kód technológiára cseréli, már tesztelik a rendszert 12 terméknél – írja a Retail Gazette.
Az április eleji cikk szerint a technológia hamarosan elérhető lesz a pénztárnál is, és kiváltja a vonalkódokat. További előnye, hogy
a vásárlók mobileszközeik segítségével többet megtudhatnak a termékről.
A Tesco tíz beszállítóval működik együtt, és dél-angliai üzleteinek mintegy 20 százalékában teszteli az új csomagolást – mondta Isabela De Pedro, az ellátási lánc fejlesztéséért és változásáért felelős igazgató a Retail Gazette-nek. A technológia arra is használható, hogy a vásárlókat tájékoztassa a termék tápértékéről, minőségmegőrzési idejéről, alternatív javaslatokról és ajánlásokról.
A jelenlegi csomagolásra vonatkozóan valódi korlátozások vannak, a mi célunk viszont az, hogy minél több információt eláruljunk az adott termékről
– tette hozzá. A Tesco az elmúlt néhány évben új vonalkódformátumokkal kísérletezett, és tavaly megpróbálta az avokádóin található hagyományos matricákat lézergravírozott vonalkódokra cserélni a hulladék csökkentése érdekében.
Május 1-jei nyitvatartás: elárulta a Lidl, a SPAR, a Tesco, a CBA, az Aldi és a többiek, mikor zárnak be a boltok a négynapos hosszú hétvégén – lesznek meglepetések
Megváltozik a hétköznapok megszokott rendje. Nemcsak a május 1-jei nyitvatartás okozhat kérdést a vásárlóknak, hanem a pénteki munkaszüneti napé is. Szinte az összes bolt be fog zárni csütörtökön, de kivételek ezúttal is vannak.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.