A világ legdrágább domainje – ezért a szóért több mint 100 milliárd forintot fizettek
A domainnevek piaca sokáig a háttérben zajlott – addig, amíg a ’90-es évek végén be nem robbant az internetes gazdaság – írta az Origo. Aki időben lecsapott a jól csengő, egyértelmű nevekre, később dollármilliókat kaszálhatott.

A Business.com története is így indult: a címet 1999-ben egy befektetői csoport 7,5 millió dollárért (2,57 milliárd forint) vásárolta meg. Akkoriban ez is rekordnak számított, és sokak szerint túlzás volt egyetlen webcímért ekkora összeget adni.
A domainnév önmagában nem értékes
A lépés mögött üzleti logika állt: a cég az internetes üzleti keresések egyik vezető platformjává akarta tenni a Business.com-ot, és hirdetési bevételekre, prémium szolgáltatásokra alapozta a terveit.
A teljes cikket ide kattintva olvashatja el.


