A domainnevek piaca sokáig a háttérben zajlott – addig, amíg a ’90-es évek végén be nem robbant az internetes gazdaság – írta az Origo. Aki időben lecsapott a jól csengő, egyértelmű nevekre, később dollármilliókat kaszálhatott.
A Business.com története is így indult: a címet 1999-ben egy befektetői csoport 7,5 millió dollárért (2,57 milliárd forint) vásárolta meg. Akkoriban ez is rekordnak számított, és sokak szerint túlzás volt egyetlen webcímért ekkora összeget adni.
A lépés mögött üzleti logika állt: a cég az internetes üzleti keresések egyik vezető platformjává akarta tenni a Business.com-ot, és hirdetési bevételekre, prémium szolgáltatásokra alapozta a terveit.
A teljes cikket ide kattintva olvashatja el.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.