BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Graboplast-siker Moszkvában

Várhatóan nyolc nagyobb orosz nagykereskedelmi partnerrel köt szerződést PVC-padlók értékesítésére a Graboplast a napokban zárult moszkvai Mosbuild Interier szakkiállítás után. Terveik szerint az idén elérhetik az 1,5 millió négyzetméteres forgalmat az orosz piacon, ami 50 százalékos bővülést jelentene.

Április közepén zárta kapuit Moszkvában a Mosbuild Interier nemzetközi szakkiállítás, ahol a lakásbelsőt burkoló anyagokat előállító cégek mutatták be termékeiket. A Graboplast Rt. a napokban nyolc meghatározó orosz nagykereskedelmi partnerrel szerződik majd, melyek a 100 millió négyzetméteres orosz PVC-padlópiac 80 százalékát képviselik -- közölte tegnap a győri székhelyű társaság.
A cég vezetőinek várakozásai szerint ezzel az idén 1,5 millió négyzetméterre növelhető az Oroszországba értékesített PVC-padlók mennyisége, ami a tavalyi évhez képest 50 százalékos bővülést jelentene.
A társaságnál azt állítják, hogy a közeljövőben a közintézményi felhasználásra szánt, préselt textilből készült, úgynevezett "vlies alapú" tapéták orosz értékesítésének felfutására is lehet számítani.
Jelenleg a cégcsoport bevételeinek 27 százaléka származik belföldi értékesítésből, 42 százaléka az európai uniós nyugati, míg 31 százaléka a keleti piacokról. Ez elemzők szerint mindenképpen egészségesebb aránynak tűnik, mint az 1998-as válság előtti időszakot jellemző domináns keleti irányultság.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.