Számottevően megnőtt az igénybe vett szolgáltatások költségadata: az 1,37 milliárdos érték az első hat hónap értékének 61,5 százalékát teszi ki. A személyi jellegű ráfordítások 1,4 milliárd forintja továbbra is szigorú költséggazdálkodásról árulkodik. Számottevő növekedéssel közel 1,5 milliárdos volt az értékcsökkenési leírás. Mindezek révén az üzemi eredmény 618 millió forintos adata némi ütemcsökkenést jelez a félévi 1,6 milliárdhoz képest.
A pénzügyi eredmények soron azután ismét elszáll minden: a vállalat kamatfizetési kötelezettségei 554 millió forintot tettek ki a beszámoló időszakában. Szeptemberig az AH 1,526 milliárdot fizetett ki kamatokra, s hogy itt nem várható változás, azt jól jelzi, hogy a cég rövid és hosszú lejáratú hitelállománya 19,53 milliárd forintot tesz ki. Ez közel 16 százalékkal haladja meg az AH saját tőkéjét.
A negyedévben újabb 2 milliárd forinttal kellett konszolidálni a VRAM Rt.-t, kilenc hónap alatt a Vodafone-részesedés már több mint 5 milliárddal csökkentette az AH konszolidált eredményét.
Mindezek után a vállalat adózás előtti vesztesége 1,95 milliárd forint lett, ami hajszálnyival felülmúlja az első hat hónap veszteségét. Az anyacég adófizetése után kialakult mérleg szerinti deficit 2,034 milliárd forint lett. Kilenc hónapos összehasonlításban a veszteség 4,3 milliárd forint, ami azt jelzi, hogy a magas kamatköltségek miatt a Vodafone konszolidálása nélkül is némileg elmaradna a társaság az előző évi gazdálkodási adatoktól.
Az Antenna Hungária (AH) Rt. júliustól szeptemberig 6,038 milliárd forintos árbevételt realizált, ami a féléves 11,48 milliárdos forgalmi adattal összevetve viszonylag jó teljesítményt tükröz. Az árbevétel közel kétharmada továbbra is a műsorszolgáltatásból ered. Figyelemre méltó ugyanakkor, hogy a kódolt AntennaMikro szolgáltatás hozzájárulása a bevételhez ugyanannyi (1,7 milliárd forint) volt a kilenc hónap alatt, mint amit a cég távközlési szolgáltatóként realizált. Munkatársunktól-->
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.