A legismertebb biztosítók sorrendben az Aegon, Allianz Hungária, Generali, OTP Garancia és ING Nationale-Nederlanden a magyar felnőtt lakosság körében, a spontán névismertség szempontjából: eltérő képet mutat a reklámismertség, ahol a ranglistát az Allianz Hungária vezeti az Aegon, Generali és ING NN előtt - derül ki a GfK Piackutató Intézet idei első negyedévi, a biztosítók lakossági piacáról készített felméréséből.
A biztosító társaságok zömét többen ismerik az idén, mint tavalyelőtt az első negyedévben, a spontán ismertségi ranglistán az Allianz Hungária és az Argosz javított pozícióján a legnagyobb mértékben. Az Allianz a legismertebb biztosító a legalább középfokú végzettségű, tehetősebb fiatal és középkorú válaszadók között. A támogatott névismertség szerinti sorrend annyiban tér el a spontántól, hogy az átlagosnál több biztosítócéget ismernek a magasabb iskolai végzettségűek, magas jövedelmű háztartásban és megyeszékhelyeken élők. (A felmérés eredményeinek egyik érdekessége, hogy az ING ugyan elhagyta a Nationale-Nederlanden nevet, amit ennek ellenére az idén többen neveztek meg általuk ismert biztosító gyanánt, mint tavaly az utolsó negyedévben.)
A reklámismertség mutatói gyorsan változnak, mivel egy-egy hirdetési kampány erősen képes befolyásolni a fogyasztókat. Ezen a területen az Allianz Hungária őrzi vezető helyét, az Aegon az idén az első negyedévben feljött a másodiknak, míg a Generali és az ING N-N található a következő helyeken. A Gfk felmérése szerint általában megállapítható, hogy a felnőtt lakosság 41 százaléka egyetlen biztosító reklámjára sem mondta azt, hogy ismeri. (VG)
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.