Az utóbbi időszakban rohamosan növekedett a hitelkártyák száma Magyarországon: a Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a klasszikus hitelkártyák száma 2004 végén meghaladta az 500 ezret, így arányuk az összes kártyán belül elérte a nyolc százalékot. Figyelemre méltó az is, hogy az újonnan kibocsátott plasztikok fele a klasszikus - tehát kamatmentes periódussal működő - hitelkártyaként működik.
A tendenciák alapján a hitelkártyák és az azokkal végrehajtott tranzakciók piaci súlya további gyors növekedés előtt áll: az elmúlt néhány hónapban több hitelintézet - így például az OTP Bank és a HVB is - új kártyákat dobott piacra, és több piaci szereplő is jelezte, hogy a közeljövőben meg kíván jelenni ezen a területen.
A MasterCard Europe felmérése szerint a kártyatársaság hitelkártyáit használó hazai ügyfelek hozzávetőlegesen ötöde a kamatmentes periódust tartja az ilyen típusú plasztiklapok legfőbb erényének, a rendszeres hitelhez jutási lehetőség mellett. Az ügyfelek többsége vásárlásra használja hitelkártyáját, a hitelintézetek a kártyák kondícióinak kialakításával is próbálnak erre ösztönözni. Ennek megfelelően várható, hogy az összes bankkártya-tranzakción belül tovább növekszik a vásárlások aránya.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.