BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Budapest Bank: készül az új üzleti terminál

A Budapest Bank tovább bővíti az üzleti terminálon keresztül is elérhető szolgáltatásainak körét – közölte lapunkkal Plank Gábor vállalati üzletágvezető, vezérigazgató-helyettes. A kibővített terminál révén a bank vállalati ügyfelei teljesen elektronikus platformon kezelhetik a fix kamatozású egyedi betétügyleteiket is, illetve szintén elérhetővé vált a rulírozó forinthitelek elektronikus úton történő igénybevétele és törlesztése. Ezzel minimálisra csökkenthető annak szükségessége, hogy az ilyen típusú hitelügyletek miatt az ügyfelek személyesen keressék fel a fiókokat.

A hitelintézet 1994-ben a hazai piacon elsőként jelent meg üzleti terminál szolgáltatásával, és jelenleg 8200 szolgáltatást használó ügyfele van. A Budapest Bank üzleti terminál adatátviteli funkciójával az ügyfelek saját székhelyükről – vagy akár attól függetlenül is – elektronikus platformon kezdeményezhetik az üzleti terminál összes meglévő és újonnan elérhető szolgáltatását.

A bank októberben jelentette be az üzleti terminál egy jelentős fejlesztését: a Magyar Postával elsőként együttműködve, teljes körűen elektronizálta a közüzemi szolgáltatók és más intézmények, valamint a fogyasztók közötti postai pénzforgalmat. Ennek eredményeképpen a bank a postai ki- és befizetési utalványok elektronikus feldolgozásával egyidejűleg teljes körű elektronikus adatszolgáltatással segíti vállalati ügyfeleit.

A szeptember végéig számított egy év alatt a vállalatokhoz kihelyezett teljes hitelállomány 17 százalékkal, 226 milliárd forintra emelkedett a Budapest Banknál: ezen belül a kis- és középvállalkozói szektor állománya 20 százalékkal nőtt. A betétállomány az 50 milliárdos szint környékén stabilizálódott. (BM)

A hazai bankoknál 2005. június 30-án 604 ezer lakossági és 96 ezer vállalati ügyfélnek volt internetbanki szolgáltatások igénybevételére vonatkozó szerződése – derül ki a GKI Gazdaságkutató Rt. és a T-Mobile Távközlési Rt. a Sun Microsystems Kft.-vel együttműködve végzett felméréséből. A lakossági internetbanking ügyfelek száma az elmúlt egy évben 53, míg a vállalatiaké 58 százalékkal emelkedett.


Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.