Az idén június 30-án 604 ezer lakossági és 96 ezer vállalati ügyfél rendelkezett internetbanki szolgáltatások igénybevételére vonatkozó szerződéssel, az előbbieké az elmúlt egy évben 53 százalékkal, az utóbbiaké 58 százalékkal emelkedett - közölte a GKI Gazdaságkutató Rt. A GKI, a T-Mobile Távközlési Rt. és a Sun Microsystems Kft. kutatása szerint a lakossági ügyfelek száma az év végéig várhatóan 700 ezerre, míg a vállalatoké 105 ezer fölé nő. A bankok várakozásai alapján az internetes bankszolgáltatások közül továbbra is az átutalások aránya nő majd a legnagyobb mértékben mind a lakossági, mind a vállalati ügyfelek között. A második, illetve harmadik helyre a számlainformációk lekérdezése, illetve a mobilegyenleg feltöltése került. (MTI Eco)
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.