BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

OTP: Csupa kisbetűvel - Itt az új logó

Új megjelenéssel, márkastratégiával és logóval jelentkezik péntektől a legnagyobb magyar bank - jelentette be a bankcsoport ügyvezető igazgatója. Balogh Gabriella közölte: a zöld szín marad, de a pénzintézet nevét csupa kisbetűvel írják majd.

Az új márkastratégia középpontjában a pénzügyi szolgáltatókkal szemben elvárt legfőbb érték, a bizalom áll – ez határozza meg a bankcsoport és több mint 11 millió ügyfele kapcsolatát. A megváltozott márkaértékek az ügyfélkapcsolati munkában is tetten érhetőek lesznek, vizuálisan legszembetűnőbb változást pedig az új logó jelenti. Az új logó, illetve az új arculat az ügyfelek és az OTP Csoport kapcsolatában megjelenő közvetlenséget, barátságosságot, emberközeliséget szimbolizálja.

Az elkövetkező időszakban az OTP Csoport egésze megújul. A bevezetést „házon belül” kezdte a bank: a dolgozók tájékoztatása, felkészítése november közepén kezdődött.

Az új arculatot összetett, intenzív lakossági kampánnyal vezeti be a legnagyobb hazai hitelintézet. A kampány decembertől a bizalombank.hu microsite-tal indult. A site-nak az elmúlt hónapban csaknem 100 ezer egyéni látogatója volt. Az ünnepek forgatagában a főváros és a vidéki nagyvárosok bevásárlóközpontjaiban tűntek fel a „Bizalompontok”, ahol több ezer ember kapott a bizalom jelével logózott süteményt.
2007. január elsején indult el a közterületi felvezető kampány, amely népszerű, széles körben elfogadott szimbólumok között láttatja a bizalom jelét. Január 12-étől televízióban, közterületen és sajtóhirdetésekben jelennek meg az új márkaértékeket kifejező arculati elemek.

Átalakul a bankfiókok és a kiadványok megjelenése is: 2007 végére befejeződik a banki ügyfélterek arculatának átalakítása, ezzel párhuzamosan a magyarországi csoporttagok arculata is egységessé válik. A nemzetközi leányvállalatoknak a folyamathoz négy év áll rendelkezésre, így a régió valamennyi érintett országában zökkenőmentesen megtörténhet a váltás.

A bankfiókok átalakítása szorosan illeszkedik a bankfiókok felújítási hullámához, amelynek keretében idén 70 bankfiókot újítanak fel teljesen. A teljes fiókhálózat átalakítása 2008 végére befejeződik Magyarországon, négy külföldi országban az összes fiók megújul az idei év végére. (VGO-inforadio.hu)

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.