Új megjelenéssel, márkastratégiával és logóval jelentkezik péntektől a legnagyobb magyar bank - jelentette be a bankcsoport ügyvezető igazgatója. Balogh Gabriella közölte: a zöld szín marad, de a pénzintézet nevét csupa kisbetűvel írják majd.
Az új arculatot összetett, intenzív lakossági kampánnyal vezeti be a legnagyobb hazai hitelintézet. A kampány decembertől a bizalombank.hu microsite-tal indult. A site-nak az elmúlt hónapban csaknem 100 ezer egyéni látogatója volt. Az ünnepek forgatagában a főváros és a vidéki nagyvárosok bevásárlóközpontjaiban tűntek fel a „Bizalompontok”, ahol több ezer ember kapott a bizalom jelével logózott süteményt.
2007. január elsején indult el a közterületi felvezető kampány, amely népszerű, széles körben elfogadott szimbólumok között láttatja a bizalom jelét. Január 12-étől televízióban, közterületen és sajtóhirdetésekben jelennek meg az új márkaértékeket kifejező arculati elemek.
Átalakul a bankfiókok és a kiadványok megjelenése is: 2007 végére befejeződik a banki ügyfélterek arculatának átalakítása, ezzel párhuzamosan a magyarországi csoporttagok arculata is egységessé válik. A nemzetközi leányvállalatoknak a folyamathoz négy év áll rendelkezésre, így a régió valamennyi érintett országában zökkenőmentesen megtörténhet a váltás.
A bankfiókok átalakítása szorosan illeszkedik a bankfiókok felújítási hullámához, amelynek keretében idén 70 bankfiókot újítanak fel teljesen. A teljes fiókhálózat átalakítása 2008 végére befejeződik Magyarországon, négy külföldi országban az összes fiók megújul az idei év végére. (VGO-inforadio.hu)
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.