Új logóval és egységes márkastratégiával jelenik meg 2007 januárjában az OTP csoport, amelynek középpontjában a pénzügyi szolgáltatókkal szemben elvárt legfőbb érték, a bizalom áll – jelentették be tegnapi sajtótájékoztatójukon a hitelintézet vezetői.
Lantos Csaba, az OTP Bank vezérigazgató-helyettese szerint az elmúlt másfél évtizedben a bank nagyon sokat változott, és sokat is fejlődött: előbb komplex pénzügyi szolgáltatásokat nyújtó pénzügyi csoporttá vált, jelenleg pedig regionális vállalatként határozza meg magát. Lantos Csaba hangsúlyozta: a folyamatos innováció melletti alapértékek – a stabilitás és a megbízhatóság – nem változtak. A csoport bővülése és multinacionális jellege ugyanakkor – tette hozzá – indokolttá teszi, hogy a dinamikusan változó szervezet időről időre újragondolja értékeit, azok állandó és változó elemeit, és megalkossa egységes márkastratégiáját.
Balogh Gabriella ügyvezető igazgató tájékoztatása szerint január 12-én integrált marketingkommunikációs kampány indul az új arculat bevezetésének támogatására. A megújulás ugyanakkor – hangsúlyozta az ügyvezető igazgató – nem lehet hatékony, ha a munkatársak nem vesznek részt benne: ennek megfelelően a dolgozók tájékoztatása, felkészítése még november közepén megkezdődött.
Az év végéig a több mint négyszáz hazai fiók közül száznál több nagyobb egység külső és belső terének átlakítása megtörténik majd, 2008 végére pedig a teljes hazai fiókhálózatnál lezajlik a csere. (A bankkal párhuzamosan természetesen a hazai csoportta-gok arculata is egységessé válik.) A külföldi érdekeltségek közül először a romániai, szerbiai, horvátországi leányoknál kezdődik meg az átalakulás, majd – várhatóan ez év nyarán – sor kerül a szlovákiai hitelintézetre is. Balogh Gabriella közölte: az OTP Banknál az arculatváltás mellett komoly méretű fiókfelújítási program zajlik, amely az idén hozzávetőlegesen 70 értékesítési egységet érint. Ennek eredményeként nem marad olyan fiók, amelyet tizenöt évnél régebben újítottak volna fel.
Ami az arculatváltás várható költségeit illeti: az ügyvezető igazgató szerint az OTP Bank nagyságrendekkel kisebb költségvetésből meg tudja oldani a váltást, mint a közelmúltban hasonló folyamatokon átesett társaságok. Ez azt jelenti – tette hozzá –, hogy várhatóan egymilliárd forint alatti költségvetésből megoldható a re-branding a pénzügyi csoportnál.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.