Hatalmas lehetőségek? Online biztosítót indít az Aegon
Ezt már Kepecs Gábor, az Aegon Magyarország elnök-vezérigazgatója mondta el, aki a továbbiakban a régiós leányokat felügyeli, illetve a csoport igazgatótanácsában tevékenykedik.
A magyar vállalat (biztosító, nyugdíjpénztár, jelzáloghitel-intézet, vagyon- és alapkezelő) stratégiájával kapcsolatban Zatykó elmondta: az elmúlt két évben felvett fő irány nem változik, az élet ágban az egyszeri díjas unit-linked biztosítások területén erősítene a társaság, a nem élet szegmensben pedig egy új online értékesítési csatorna bevezetése várható 2009-ben, az Aegon ugyanis belép a Magyarországon még gyerekcipőben járó direktpiacra.
A külön leányvállalatként működő „direkt biztosító” elsősorban gépjármű- és lakásbiztosításokat értékesít majd. Ami a hazai életbiztosítási piacot illeti, az Aegon az elmúlt két esztendőben kezdett intenzíven mozgolódni a húzóerőnek számító egyszeri díjas termékekkel, s erre a közeljövőben is nagy hangsúlyt fektetne, a jelenlegi tendenciák azonban azt mutatják, a jövő az élet ágban is a garantált termékeké, illetve a hagyományos, kockázati életbiztosításoké.
A cikk teljes terjedelmében csak előfizetőink számára elérhető. A cikket - az összes mai cikkel együtt - egy emelt díjú SMS elküldésével olvashatja el.


