Eddig több mint 4 millió 100 ezer esetben kértek, kalkuláltak, számoltattak a hazai ügyfelek az október 30-ától kezdődő kötelező váltási kampányban Generali díjakat.
A kampány felénél már 35 ezer kgfb szerződéskötésre vonatkozó ajánlat került rögzítésre a Generali rendszereiben. Az elmúlt évek tapasztalata az, hogy a kampány második felében az első időszakban kötött szerződések többszöröse realizálódik, így a Generali esetében is ennek a 35 ezres szerződésszámnak a többszörösére kell számítani.
„Bár az autósok döntését a kötelező biztosítással kapcsolatban elsősorban a díjak mértéke határozza meg, beigazolódni látszik az az előzetes várakozásunk, hogy a megbízhatóság és a biztosító stabil pénzügyi háttere is fontos szerepet játszik az ügyfelek választásában. Eddigi eredményeink is ezt igazolják: 2009. november 18-ig közel 35 ezer kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási ajánlatot rögzítettünk, melyből 25 ezer szerződést már kötvényesítettünk is, a gépjármű flottákra vonatkozó ajánlatkérések száma pedig társaságunknál meghaladja a 2300 darabot.” – mondta Jákfalvi Zoltán, a gépjármű-biztosítási üzletág igazgatója.
A Generali akciói közül az idei őszi kampányban a kármentességi kedvezmény mellett az új, e-kommunikációs kedvezmény a legnépszerűbb.
„Felelős biztosítóként a balesetmentesség jutalmazásán túl az idei kampányban figyelmet fordítunk a kötelezős szerződések előállításának folyamata során keletkező papírfelhasználás mennyiségére is. A felhasználás mérséklésével költségeinket ésszerűen tudjuk csökkenteni, és egyúttal védjük környezetünket.
A biztosítók működési költségei elektronikus környezetben alacsonyabbak, ezért e-kommunikációs kedvezményként ennek a csatornának a használatát 5 százalékos díjkedvezménnyel honoráljuk. Az eddigi biztosításkötések során ezt a kedvezményt 67 százalékban tudtuk alkalmazni. ” – tette hozzá a Generali kedvezményeinek sikerét kommentálva Jákfalvi Zoltán.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.