Ha elégedettek a banki ügyfelek, jön a bónusz - Változtat a Commerzbank
"Február óta havonta 15 000 ügyfelünket kérdezzük meg elégedettségüket illetően - ez (az információ) közvetlenül a hat a menedzsereink javadalmazására" - közölte egy szóvivő az N24 tudósítása szerint.
Az eredmények az összprémium egynegyedét befolyásolják. A szóvivő megerősítette a Handelsblattnak azt a jelentését, amely szerint a magán ügyfelekkel kapcsolatos ágazatban a jövőben az éves bónusz 50-60 százaléka az úgynevezett minőségi célkitűzésekhez lesz kötve. Az új szabályok júniustól érvényesek, és mintegy 250 vezetőt érintenek.
Mint arról korábban beszámoltunk, a Commerzbank Csoport erőteljes márkapozícionálást hajt végre ebben az évben, ezért a hazánkban vállalati bankként ismert Commerzbank Zrt. is dinamikus arculatot kap.