BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Ha elégedettek a banki ügyfelek, jön a bónusz - Változtat a Commerzbank

Két év után a Commerzbank német pénzintézet menedzserei az idén ismét kapnak bónuszt, igaz, csak az ügyfelek elégedettségéhez mérten.

"Február óta havonta 15 000  ügyfelünket kérdezzük meg elégedettségüket illetően - ez (az információ) közvetlenül  a hat a menedzsereink javadalmazására" - közölte egy szóvivő az N24 tudósítása szerint.

Az eredmények az összprémium egynegyedét befolyásolják. A szóvivő megerősítette a Handelsblattnak azt a jelentését, amely szerint a magán ügyfelekkel kapcsolatos ágazatban a jövőben az éves bónusz 50-60 százaléka az úgynevezett minőségi célkitűzésekhez lesz kötve. Az új szabályok júniustól érvényesek, és mintegy 250 vezetőt érintenek.

Mint arról korábban beszámoltunk, a Commerzbank Csoport erőteljes márkapozícionálást hajt végre ebben az évben, ezért a hazánkban vállalati bankként ismert Commerzbank Zrt. is dinamikus arculatot kap.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.