BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Átrendeződő kötelező-piac

A K&H Biztosító több mint 200 ezer ügyfelet szerzett a tavalyi kampányban

Érezhető átrendeződéseket eredményezett a piacon a 2010-es kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási (kgfb) kampány – derül ki az eddig összesített adatokból. Az előzetes adatok szerint az egyik nagy nyertes a K&H Biztosító volt: a társaságnak mintegy hatszázezer szerződése van már. Szintén növeli piaci részesedését a Signal Biztosító, amely negyvenezer szerződést kötött, miközben csak tízezret veszített.

A lapunk kérdéseire válaszoló cégek közül a Posta Biztosítónál is pozitív a mérleg az ügyfélszám tekintetében; 105 ezer új ügyfelet szereztek, húszezerrel többet, mint amennyi elpártolt tőlük, és az Unionnál is több az új kliens, mint a távozó. Több piaci szereplő viszont arra figyelmeztetett: a nyertesek lehet, hogy veszítenek.

Az alacsony díjak ugyanis veszteséget okozhatnak, és veszélyeztethetik a szolgáltatás színvonalát. Több nagy biztosító épp ezért úgy döntött, nem is száll be az egyre élesebb árversenybe. A tavalyelőtti kampány egyik nagy nyertesének számító Aegon számára a szezon például negatívan zárult.

A cikk teljes terjedelemben itt olvasható

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.