Sikeres volt a MasterCard és a Bónusz Brigád közös akciója
A kártyatársaság és partnereinek jóvoltából a MasterCard vagy Maestro kártyabirtokosok a kampány ideje alatt különböző mértékű kedvezményeket, vagy akár ingyenes házhozszállítást kaptak abban az esetben, ha a választott árut MasterCard vagy Maestro bankkártyájukkal fizették ki többek között étel rendelésekor, buszjegy, koncertjegy, elektronikai cikkek valamint könyv vásárlása esetén.
Kovács Szabolcs, a MasterCard Europe ügyfélkapcsolati vezetője elmondta: tapasztalatuk azt mutatja, hogy az, aki egyszer kipróbálja a bankkártyás online fizetést, azután sokkal gyakrabban veszi elő a plasztikot a számítógép előtt.
Heller Gábor, a kampányban résztvevő Bónusz Brigád egyik alapítója hozzátette: a felajánlott kedvezmény rengeteg regisztrált, de eddig még nem aktív Brigád tagot ösztönzött arra, hogy kipróbálja a közösségi vásárlást. A népszerűsítő kampány után érezhetően megnőtt a bankkártyás fizetések aránya, így mostanra a Bónusz Brigád tagjai szívesebben vásárolnak kártyával, mint átutalással.


